/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Cover samsung e730
Fra : piafogh
Vist : 377 gange
100 point
Dato : 14-09-06 14:57

Er der nogen der ved, hvor man kan finde en beskrivelse på, hvordan man skifter cover på
samsung e730?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-06 15:03

Iflg. dette link, kan du ikke udskifte cover

Samsung E730 telefonmanual Skift manual

Udskifteligt cover Nej

http://2f45x23k.msw-wsa1.com/wsatdco/a4_velkommen.asp?ManualID=1278

Kommentar
Fra : piafogh

Dato : 15-09-06 09:41

Man kan godt skifte coveret. Jeg har allerede købt det, og værktøjet til det. Jeg har også fået
skilt det meste fra hinanden, men at skille klappen fra selve telefonen, den kan jeg ikke regne
ud.

Kommentar
Fra : Snuffler

Dato : 19-09-06 21:36

Hejsa,

Hvis du har garanti på telefonen, vil jeg anbefale du kontakter forhandleren og får deres værksted til at gøre det. Jeg troede ikke umiddelbart at man kunne skifte coveret på en Samsung E730 - og jeg arbejder i et telefonselskab ;)

Så mit råd er - få en teknikke på et serviceværksted til at gøre det under garantien - så kan det ikke gå galt!

Du kan også benytte www.telecare.dk som også udfører sådanne ting, under garanti.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-06 22:15

Snuffler.... Du er ikke den eneste der ikke vidste man kunne skifte cover, mit link er fra TDC