/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
synkronisering af SGH-E730
Fra : t_biele
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 14-09-06 14:41

Jeg har en Samsung SGH-E730 + en bluetooth dongel!

Mit problem er jeg gerne vil synkronisere min PC og min tlf. Men jeg kan ikke få det til at lykkedes. Donglen virker da jeg har fået det til at virke med en Sony-Ericsson S700i.

Jeg har selvfølgelig downloadet alle programmer fra Samsung inde fra:

http://www.samsung.com/dk/support/productsupport/download/Model_Select2.aspx?type=&subtype=&model=SGH-E730&fileType=SW&LSSI=/dk/module/ssi/left/lmenu_mobilephone_gsm.sec&RSSI=/dk/module/ssi/right/rmenu_mobilephone.sec.

Problemet er bare at der skal man bruge et kabel! Er det virkeligt ikke muligt at synkronisere en Samsung mobil uden at have kabler??? og hvis ja, hvordan skal jeg gøre det???

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 14-09-06 15:50

JA ER DET IKKE SJOVT. JEG HAR DET PÅ SAMME MÅDE MED EN 720´ Men på den anden side har jeg også en Mot. RAZR 3V med samme skavank. Hvorimod SE og Nokia virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-06 15:55

Køb dig et USBkabel til din phone - så er problemet løst

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-09-06 21:07

Det er ikke så svært. Jeg har her i huset 2 stk. 730er og de snakker fint med pcen via usb dongle, hvorimod det ikke ville virke med usb kabel.
Du skal jo på telefonen godkende at pcen opretter forbindelse.

Kan du overhovedet se mobilen i donglens menu på pcen?

Kommentar
Fra : t_biele

Dato : 14-09-06 22:09

Ja jeg kan godt få min usb dongel til at finde den, og den kan også oprette en forbindelse. Men derefter er det som om at den mister forbindelsen. for ingen af samsung programmerne kan finde telefonen...

Hvilke programmer bruger du?? De samme som dem der er her i linket for oven??

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-06 06:37

Jeg har kun brugt de programmer der er med telefonen

Kommentar
Fra : t_biele

Dato : 15-09-06 11:33

Okay...fik du en cd med til din telefon??? for det har jeg ikke....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-06 16:17

Det er når jeg nu tænker efter, det program der fulgte med donglen. Bluesoliel hedder det og donglen er fra Sonofon butikken og kostede dengang fir 1 år siden 199,-

Kommentar
Fra : t_biele

Dato : 15-09-06 17:26

OKAY - Jeg prøver at se efter hvad der er med af programmer til min dongel! Men ellers skal du have tak!

Godkendelse af svar
Fra : t_biele

Dato : 15-09-06 17:27

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-06 19:59

tak for det og held og lykke