/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
En bog,
Fra : vaxen
Vist : 975 gange
100 point
Dato : 14-09-06 10:33

der hedder "Kend din hund"

Det er en bog, der handler om hundens sygdomme - ikke opdragelse

Jeg kan ikke finde forfatteren - det er en dansk dyrlæge, men mener, at han har et lidt tysk klingende navn...

Jeg har set bogen i en grøn indbinding med noget hundebilledehalløj på - men det varierer jo...

Er der nogen, der kan hjælpe mig?

Det er ikke den af Bruce Fogle og heller ikke Donald Richards

Vaxen

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-06 11:00

Der er en bog, der hedder "Hund kend din krop"

http://www.vet.dk/2005/07/ny-bog-p-markedet.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-06 11:02

BOG

Ruwald, Bille
Hund kend din krop : en dyrlægebog
2005. 174 sider, illustreret i farver
Forlag: Trouw Nutrition Denmark
Emne: hunde ; sygdomme ; hundesygdomme
Opstilling i folkebiblioteker: 63.69
En systematisk gennemgang af hundens krop til brug for at stille den rigtige diagnose samt en alfabetisk oversigt over de oftest forekommende sygdomme og deres symptomer og behandling
Bygger på hans: Vejledning i sundhedstjeneste for tjeneste- og specialhunde. (Ikke registreret i: Dansk bogfortegnelse)
ISBN: 87-990812-0-2
Pris ved udgivelsen: kr. 250,00
52 biblioteker

fra dette link http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field1=forfatter&term1=&field2=titel&term2=kend+din+hund&field3=emne&term3=&field4=fritekst&term4=&cclbuf=&divbuf=Alle+typer+materiale&field_mat=&term_mat=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-09-06 11:04

I er godt nok skarpe I to

Jeg lurer lige, om det er den rigtige bog - det tror jeg næsten - synes forfatterens navn får noget til at ringe

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 14-09-06 11:08

Tak for svaret ans.

Men nu må I lige afsløre for mig, hvordan I Googlede jer frem til den?

Eftersom jeg gav den forkerte titel, var der jo en del ubekendte... Jeg har selv ledt en lille evighed - men var måske for fokuseret på titlen....

I er knaldgo'e

Taaark

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-06 11:10

Jeg søgte på bibliotek, og kom til at skrive den forkerte titel og vupti så var den der

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-06 11:13

Jeg søgte på google "kend din dund+bog"

http://www.google.dk/search?hl=da&q=kend+din+hund%2Bbog&meta=

5. link

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-06 11:16

Det var da godt den blev fundet. Omslaget er da grønt med et hundebilledehalløj på

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-09-06 11:26

Åååå ja, Googles veje er uransagelige.....

Jo, den var grøn med hundebilledhalløj på - såååååehh... Helt galt fat var den ikke

Nu skal bogen så bare bestilles og lande på adressen...

Jeg takker og bukker

Vaxen

Kommentar
Fra : bevi54