/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Rejepate (Oversættelse)
Fra : netper
Vist : 1037 gange
200 point
Dato : 28-12-02 01:03

Jeg ville lige høre om der var nogen der havde mod på at oversætte denne opskrift for mig.

Per

1.5 lbs Medium or Large Shrimp, precooked and finely chopped
13 oz. Cream cheese
1/4 cup Mayonnaise
3/4 tsp Worcestershire sauce
1 tsp Dijon mustard
1 tsp lemon juice
6 green onions, finely chopped
2 Tbs fresh parsley, finely chopped
1/4 tsp garlic powder
Salt and pepper to taste

1. In a large bowl, blend cream cheese, mayonnaise, Worcestershire sauce, mustard, and lemon juice until smooth.

2. Add remaining ingredients. Mix well.

3. Cover bowl and refrigerate several hours before serving on crackers.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 01:18

Det var ikke meningen at dette spørgsmål skulle havdet været ude på
usernet, så i må se bort fra dette spørgsmål

Beklager

Per

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 01:22

netper wrote:

> Jeg ville lige høre om der var nogen der havde mod på at oversætte
> denne opskrift for mig.

Naturligvis! Jeg har tilladt mig at afrunde de forskellige mål efter
omregningen.

500 gr mellemstore eller store rejer, kogte og finthakkede
4 dl flødeost
ca. 60 mililiter mayonnaise (hvilket vel må betyde en lille smule)
3/4 Spskf Worcestershire sauce
1 spskf Dijonsennep
1 spskf citronsaft
6 forårsløg, finthakkede
2 tskf finthakket, frisk persille
1/4 spskf hvidløgspulver
Salt og peber til tilsmagning

I en stor skål blandes flødeost, mayonnaise, Worcestershire sauce,
sennep og citronsaft, til blandingen er smidig.

Tilsæt de øvrige ingredienser og bland godt.

Dæk skåle til og sæt den i køleskabet i adskillige timer før severing på
kiks.

Mvh
Kevin Edelvang

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 01:24

netper wrote:

> Det var ikke meningen at dette spørgsmål skulle havdet været ude på
> usernet, så i må se bort fra dette spørgsmål

Argh, og det siger du nu

> Beklager

Gør ikke spor... Det ser i øvrigt lækkert ud... Måske en idé til
nytårsaftens natmad?

Mvh
Kevin Edelvang

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 210 point
Dato : 28-12-02 01:38

750 g. - Mellem eller store rejer, forkogt og fint hakket.
400 g - Fløde ost
70 ml - Majonaise
3/4 teske fuld - Worcestershire sauce
1 teske fuld - Dijon Sennep
1 teske fuld - Citron saft
6 Løg, fint hakket
2 Spiseskefuld - Frisk persille, fint hakket
1 teskefuld - Hvidløgs-pulver
Smag til med salt og pebber

1) Bland i en stor skål: flødeost, majonaise, Worcestershire sauce, sennep og citronsaft og rør det GODT rundt.
2) Tilføj resten af ingredienserne rør rundt igen.
3) Dæk skålen til og sæt i køleskab i flere timer - serveres med kiks. :)

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 28-12-02 01:48

Rettelse 1/4 teskefuld hvidløgs-pulver ikke 1 hel!
Og så vil jeg lige understrege at TSP - betyder teskefuld og TBS betyder spiseskefuld.

Men bortset fra det var vi da heldigvis rimeligt enige. Selvom jeg gerne vil have lidt flere rejer

Mvh Rasmus