/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Downloads til Nokia 7210??
Fra : nocom
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 27-12-02 23:37

Hej.
Hvor finder jeg noget GRATIS download til min Nokia 7210'er??

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 28-12-02 00:29

Du kan installer et Peer to Peer program og så bare skriv 7210 Nokia så skal du bare se.

Gå ind på www.download.com
Søg efter WinMX eller overnet eller edonke

Jeg ved jo ikke om du ved det,men det Per to Peer er et program så taler med de andre programmer så alle deler de filer de vil med andre..

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 28-12-02 00:56

Gratis logos via WAP: wap.logogo.com
Internet-siden:http://www.logogo.com/

Gratis ringetoner mm: http://www.freenokialogosandringtones.co.uk/

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : power_ed

Dato : 29-12-02 11:09

du skal lige være klar over at det koster 1.50£ i minuttet at ringe til wap siden af http://www.freenokialogosandringtones.co.uk/

//:Ed

Kommentar
Fra : stefmeister

Dato : 29-12-02 17:50

Du kan via wap gå ind på den her side

http://www.softwaremarket.nokia.com/wap en er allerede lagt ind i din fon... under bogmærker....
Der kan du downloade spil og programmer... der hører til andre nyere nokia'er og lidt andre ting....

Ellers wap.nokia.dk/games/ghostblade der er et gratis spil...........

Kommentar
Fra : jiml

Dato : 04-01-03 11:10

Når det nu er en 7210, så er det vel programmer/spil du skal/vil have.

midlet.org her findes en del spil
wap.wapnote.dk her er 2 spil til 7210

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 04-01-03 11:43

Hej jiml. Siden var desværre tom? Det er faktisk lige så meget toner og baggrunde jeg leder efter. Dem har jeg ikke fået nogle brugbare links til endnu? )
mvh Nocom

Kommentar
Fra : jiml

Dato : 04-01-03 23:47

Undskyld, så prøv www.xgryde.dk der er en del baggrunde, og lidt poly
hans wapsite finder du på www.xgryde.dk/wap.wml

Kommentar
Fra : jiml

Dato : 05-01-03 14:39

Må nok hellere undskylde de ca 200 personer der har forsøgt at hente spil på wap.wapnote.dk, vi havde en fejl, som nu er blevet rettet.

Du skulle nu igen kunne finde vores spil.

Undskyld.

Kommentar
Fra : niki1301

Dato : 12-01-03 15:57

prøv phoneimage.com... det er både en www og wap addr. der er lidt guf