/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sandheden er ilde hørt
Fra : refi
Vist : 626 gange
60 point
Dato : 11-09-06 22:57

Så prøvede jeg sandelig også at blive blacklistet

Har jeg sagt noget forkert.... http://www.kandu.dk/spg93579.aspx

"Ting27" må gerne deltage

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-09-06 23:00

Refi:

Hehe; Véd godt hvorfor.

Så kan du lære det

Svar lige på mit indlæg vedr. dit indlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 23:07

Er det gyset du tænker på

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-09-06 23:14

Jep

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 23:18

Jeg har det ligesom "silverback"en - hårene rejser sig på ryggen når jeg hører folk spørge om deres KRAV og ikke deres rettigheder.....

Der er da ikke noget at sige til at samfundet udvikler sig som det gør

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 60 point
Dato : 12-09-06 09:38

LOOOOL

Ting27 er ikke helt psykisk stabil. Vedkommende har tidligere tilkendegivet angst for at spørge købmanden om tomme postkasser og den slags.

Men ellers har du ret Refi. "Hvad har jeg krav på?" . Ting27 har krav på et spark i røven, så han kan få lettet sig og komme igang med at bestille noget. Når han så har YDET noget, kan han lade sig forsikre mod arbejdsløshed i fagforeningen som alle andre. Og kikser tingene helt har man i DK et sikkerhedsnet nederst der hedder kontanthjælp - ikke at forveksle med borgerløn. Man står stadigvæk til rådighed for arbejdsmarkedet og skal tage anvist arbejde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 10:02

Nu har "ting27" været så smart at blackliste mig OG DEREFTER svaret mig - så det udelukker jo at JEG kan svare igen

Det er da muligt at "ting27" ikke er doven osv. men det kunne jo blot kommenteres så ville jeg da med det samme rette mit svar....

Men at spørge om HVAD MAN HAR KRAV PÅ og ikke ens rettigheder - det er en meget dårlig indstilling.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 12-09-06 22:02

Citat
Men at spørge om HVAD MAN HAR KRAV PÅ og ikke ens rettigheder - det er en meget dårlig indstilling.

Krav eller rettigheder hæng dig nu ikke så meget i et lille ord. Bare fordi man bruger et ord du ikke kunne finde på at bruge gør da ikke personen til et meneske med en dårlig indstillig. Måske ting27 bare ikke har tænkt over sit ordvalg, eller opfatter ordet på en anden måde end dig.

At blackliste dig på en måde der udelukker alt anden debat mellem jer to er til gengæld vildt dårlig stil.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 22:45

Det var måden det var skrevet på....

Det lød for mig som om det blot var en pengekilde der søges......

Muligt jeg havde opfattet det forkert - men det havde da blot været at kommentere det

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-09-06 19:15

Citat
Muligt jeg havde opfattet det forkert - men det havde da blot været at kommentere det

ENIG!

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 28-09-06 21:34

Tak for svaret 3773.

Rydder lige lidt op