/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook i XP
Fra : steenandreasen
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 27-12-02 22:59

Jeg her oprette 2 brugere i XP, jeg vil gerne bruge samme ps filer til begge bruger, jeg kan ikke finde ud af at synkroniserer kalender m.m hos begge brugere, er dernogen der kan hjæølpe mig
Steen

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 27-12-02 23:56

jeg tror jeg har det samme problem som steenandreasen,
Jeg er gået over til ADSL og ny e-mail adresse og så er spørgsmålet ? Hvordan overfører jeg de mapper jeg selv har lavet f.eks. (den der hedder kandu) til min nye e-mail adr. ! det er jo lidt ireterende , at skulle skifte idenditet hele tiden.
Med venlig hilsen *ole*

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-02 00:11

Start med at flytte eller kopiere mappen, med mails osv. til et sted hvor i begge 2 har adgang til den f.eks. C:\X.pst Ligger som default her: C:\Documents and Settings\"Dit Brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook - Hvor kun brugeren som er logget ind har adgang til den. Du skal have slået "Vis skjulte mapper" til under "funktioner" og "mappeindstillinger" - "Vis"

I MS outlook vælger du nu "filer" og åbner "datafilstyring" Her henviser du istedet til C:\X.pst. Det gør du for begge brugere og så skulle den være der :)

Mvh Rasmus

NB. Du importere mails, samt kalender ved at vælge Filer - "importer og eksporter" - "Importer fra et andet program el. ..." - "importer mappen med private ... .pst" Så henviser du til stedet hvor pst-filen ligger.

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 28-12-02 12:30

...Ligger som default her C: \Documents and Settings\"Dit Brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Det var ikke meningen der skulle være en surmuler der

Mvh Rasmus