/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook
Fra : frederikshavn
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 11-09-06 19:23

Hej

Jeg har fået fat i en win xp.som hedder: Windows_TinyXP_Vista_Edition sp2 ,det er en overtweaket version,men outlook er fjernt der fra,mit spørgsmål er om man kan downloade outlook og instal.det bag efter,har prøvet tilføj windows komponenter,men da den ikke findes på skiven,kan det ikke lade sig gøre,har også prøvet at dl.ieexplore,men får avide at den version som jeg har er nyere,og instal.kan ikke lade sig gøre,eller er der et alternertiv til outlook

Accepteret svar
Fra : me67

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-06 20:46

Outlook høre vist så vidt jeg ved til Office pakken - men hvis det er Outlook Express du er ude efter kunne du evt kigge på nedenstående link og se om dette var noget du kunne bruge til noget.

http://www.download.dk/index.asp?Kat=email&subkat=klienter&prog=125&program=Outlook%20Express

Venligst ME67

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 21:56

Ganske korrekt.....

Outlook har ikke noget med XP at gøre - Det er en del af Officepakken.

Så har du Office kan du da bare installere den bagefter.

Outlook Express kan du downloade masser af steder.....

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 12-09-06 21:03

Outlook Express (OE) følger oxe sammen med Internet Explorer 6 sp1, og kan installeres via vindows update....

Hvis det er Outlook så ja som der skrives i forgående - Office pakken

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 13-09-06 10:13

Tak for svaret me67.problemet er bare,hvis jeg vil dl.ie6 sp1,får jeg avide at der er en nyre version instal,og det er forde jeg har sp2,men det med office pakken havede jeg sgu ikke lige tænk på,dumme mig,TAK FOR DET

Kommentar
Fra : me67

Dato : 14-09-06 11:14

Selv tak og god dag til dig.

Venligst ME67