/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
DHT Firewalled i Azureus
Fra : hotmaildude
Vist : 422 gange
200 point
Dato : 11-09-06 18:53

Hej alle jer kloge hoveder,

ved sidste formatering af min HD installerede jeg Azureus, og AVG Antivirus. Azureus har altid fungeret godt, men nu siger den "DHT Firewalled"; dette har "vidst nok" betydning for download-hastigheden!

Har googlet i et par dage nu og kan ikke finde nogen løsning; har afprøvet diverse porte.

Er på internettet via. Webspeed!

Håber meget på en hjælpende hånd ;)

P.s. Har desuden prøvet andre klienter til torrents, uden resultat!

Kommentar
Fra : Crypton

Dato : 11-09-06 22:24

Azureus bruger den port du sætter den til i konfiguration.
Hvis du kører med en firewall (f.eks Zonealarm) skal du tillade trafik både TCP og UDP på den
aktuelle port. Hvis du derudover har en switch som D-Link skal du også sætte tilladelser i den.
Nomalt får du adgang via Internet Explore med adressen http://192.168.0.01
Hvis du ikke har haft adgang til switchen er password Admin + 1234 eller må du se i brugerforvirringen

Annuller spørgsmålet
Fra : hotmaildude

Dato : 13-09-06 08:10

Viste sig at Windows Firewall ikke var deaktiveret!!!!!! ;)