/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia6125 genstarter selv???
Fra : Currant
Vist : 380 gange
50 point
Dato : 11-09-06 16:23

Hejsa...

Jeg har et problem med at min Nokia 6125 simpelthen af og til genstarter af sig selv... Eller ja, skærmen blir hvid et stykke tid og hvis jeg har medieafspilleren kørende blir den afbrudt...

Hva kan det være den fejler og har I noget medicin til den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 16:25

Batteriet mister sikkert kontakten....

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 11-09-06 16:51

Det sker selvom den ligger helt stille og det sker på andre tidspunkter ikke engang om jeg ryster den... Jeg har idag haft problemer med at modtage beskeder fra nogle af mine kontakter...

Jeg har den lidt mistænkt for at gøre det efter at ha installeret nogle spil på den i weekenden... En kammerat fandt nogle .jar filer som blev sendt til den... Kan det være noget virus lignende?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 17:30

Risikoen er der, men den er forsvindende lille........

Du kan selv læse videre her

http://www.microsoft.com/danmark/athome/security/viruses/mobilevirus.mspx

Kommentar
Fra : Snuffler

Dato : 19-09-06 21:38

Jeg er ret sikker på, at der er en software fejl i din telefon. En software fejl viser sig ofte ved, at telefonen slukker og tænder af sig selv - jeg tror ikke på at det bare er en løs forbindelse.

Kontakt forhandler og få sendt den til et serviceværksted! :)

Hilsen
snuffler (arbejder i et teleselskab)