/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pris på opsetning Windows98
Fra : Vonna
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 11-09-06 13:12

jeg har en gammel Berbar computer som jeg havde formateret ,men ikke kunne klare at sette opp igen .fik så en som arbejder på et internetcafe at gøre det ,og nu er den klar at hente .og han vil have 600.00kr for det ,da jeg spørger om det ikke er for meget svarer hann at det tog lang tid da han skulle finde nogle Drivere på nettet .Hvad mener i her på Kandu ,er det en rimelig pris eller er den for høj

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-06 13:17

I burde have aftalt prisen før han begyndte, nu er det sket 600 kr. lyder ikke af meget, hvis han regner timelønnen ud, der er sikkert brugt et par timer på det mindst, jeg gør den slags gratis, fordi jeg synes det er sjov

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 11-09-06 13:19

det kan da gøres gratis
men ikke over 100,-
men du skulle nok spurgt om prisen først
er det din egen win98 og er det second ver.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 11-09-06 13:20

hvis det var mange drivere som skulle hentes og installeres og det dermed tog lang tid er kr. 600,- vel rimeligt (kr. 300,- til kr. 1.200,- i timen er meget normalt)
MEN!!!!!
jeg ville overhovedet slet ikke overveje at smække Win98 ind, da microsoft ikke supporter det mere (eller meget snart holder op).
Hvis din bærbare er så gammel at den ikke kan køre WinXP, har du jo desværre ikke noget alternativ og må så nøjes med Win98

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 11-09-06 13:20

Helt enig med O.V.N...... ;)

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 11-09-06 13:25

ja gid jeg kendte deg ,o.v.n men desverre .nå men nu kører jeg ud efter den Computer .kan jeg vere bekent at prøve at prutte om prisen.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 11-09-06 13:34

ja den er nok fra omkring år 1995 eller 1998 er ikke helt sikker har arvet den fra min Søn som sejler på langfart ,og derfor ikke kunne hjelpe som han altid gør når Mor her laver ravage

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 11-09-06 13:38

Nå vi kommer nok ikke videre med det her spørgmål så jeg accepterer o.v.n svar.Tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-09-06 13:38

Ja når intet er aftalt, er det et forsøg værd at prutte prisen ned

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 11-09-06 13:39

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-09-06 13:54

Selv tak Vonna, jeg håber du får gavn af den gamle bærbare