/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Pro-teck
Fra : prinsessenKanDe
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 11-09-06 09:42

Hejsa!

Jeg overvejer at søge arbejde hos Pro-teck, er der nogen der kender fimaet?

Kan i nævne pluser og minuser ved firmaet samt hvor mange der er ansat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 10:09

Tja - da der står mellemstor firma er det vel et sted mellem 25-100 ansatte......

Søg dog jobbet

Så kommer du jo automatisk på nærmere hold.....

Du får da intet ud af at vi søger oplysninger for dig - det er DIG der skal arbejde der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-06 10:23

http://www.pro-teck.dk/kontakt.php

tag kontakt til dem og spørg løs - en interesseret ansøger er velset

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-09-06 11:05

Det lyder som et dejligt firma - og jeg vil gætte på at der er ca. 30 ansatte.

Kommentar
Fra : prinsessenKanDe

Dato : 11-09-06 15:56

Tænkte mere på personlige erfaringer eller hvis nogen havde hørt noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 16:06

Den chance at nogen her er ansat der er vist 1 / 1000000