/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OleAut32.DLL
Fra : Katka
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 27-12-02 21:23

De sidste gange jeg har lagt en cd i, er jeg blevet mødt med en tekst på skærmen
som siger at OleAut32.dll er for gammel og at jeg behøver nyeste version. Jeg har
ledt men ikke fundet, hvor kan jeg finde den og hvor er det sikkert at downloade
den fra?
Med håb Katka

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-02 21:32

Hej Katka

Du kan hente filen her:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?oleaut32

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-12-02 21:45

Hej Katka

Du kan hente den mange steder, men det sted jeg har fundet der ser mest sikker ud er dette.

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?oleaut32

Jeg har snuset mig frem til at det er en multimediekomponent der blandt andet indgår i VBrun, som er visual basics runtime bibliothek. Eller sagt på dansk en komponent du roligt kan installere.

Jeg har lige sikret mig at det rent faktisk er en nyere komponent du henter på ovenstående link, da min version af OleAut32.dll er version 2.40.4505 fra 1998. og den på linket er version 2.40.4518

God fornøjelse

srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-02 21:49

Hej srhansen

Det er den samme side, vi linker til.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-12-02 21:56

Hej Rellom

Ja, jeg så ikke du havde postet. Jeg er ikke så hurtig

Men det er da glædeligt at se vi er enige om hvor det er godt at hente den)

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-02 22:00

Ja, enighed gør stærk!

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 27-12-02 22:01

Tak Rellom og srhansen
Jeg har prøvet lige nu, men de vil ikke akceptere min emailadr. af en eller anden grund.
Er der et andet sikkert sted?
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 21:50

"Katka" <Katka.news@kandu.dk> wrote in message
news:PE2P9.15195$Hl6.1736262@news010.worldonline.dk...
>
> De sidste gange jeg har lagt en cd i, er jeg blevet mødt med en tekst på
> skærmen
> som siger at OleAut32.dll er for gammel og at jeg behøver nyeste
> version. Jeg har
> ledt men ikke fundet, hvor kan jeg finde den og hvor er det sikkert at
> downloade
> den fra?

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=OleAut32%2Edll

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-02 22:09

Denne side skulle også være okay:
http://www.goodsol.com/support/oleaut32.html

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-02 22:10

Men angiver de ingen begrundelse for at afvise din e-mail-adresse?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-12-02 22:12

Hej Katka

Jeg har lige selv hentet filen. Det du skal gøre er at trykke på teksten:

Citat
Klicka här för att gå till nerladdningen av oleaut32.dll
Click here to go to the download of oleaut32.dll

Det bringer dig til en ny side. På denne side skal du rulle helt ned i bunden og trykke på teksten til venstre der ser sådan ud:

Citat
Download oleaut32.dll from Sweden
(main)

Undskyld til alle, hvis jeg nu igen dobbeltposter

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-02 23:53

Okay, så forstår jeg bedre problemet med e-mail-adressen.

Jeg tænkte ikke på, at man også kan få filen sendt som mail.

Men katka, hold dig så bare til det førstnævnte link. Det er langt det bedste.

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 28-12-02 15:03

Hej allesammen, jeg må erkende jeg kan ikke finde ud af det. Jeg kan simpelthen ikke
finde "stedet" hvor det sker og det er ligemeget hvilken hjemmeside jeg er inde på.
Jeg mente jeg havde downloadet filen men kan ikke finde den på computeren.
Kan filen fås uden at være ziped? Hvorfor skal det være så svært for en som ikke er alt for rutineret?
KH Katka

Kommentar
Fra : trumpf9700

Dato : 28-12-02 16:40

Du kan prøve at gå ud på windows update siden og opdaterer dit vindows system

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-12-02 17:55

Hej katka

Først vælger du at gemme filen - fx på skrivebordet.
Når du installerer filen der, oplyser WinZip - eller hvad du nu bruger - hvor
på computeren, filen vil blive gemt. Dette retter du til "Windows" ved
hjælp af rullemenuen. Så er filen aktiv.
Som det er nu har du sandsynligvis installeret filen det forkerte sted
- den fungerer KUN, hvis du installeret den under "Windows".

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-12-02 18:06

Fremganngsmåden er altså flg.:
Åbn:http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?oleaut32
Vælg: Klicka här for at gå til nerladningen...
Derved åbnes en ny side. Vælg: Download oleaut32.dll from Sweden.
Download-menuen åbnes. Vælg at gemme filen på skrivebordet.
ÅBn for skrivebordet.
Klik på det nedhentede icon.
Bed WinZip installere filen under "Windows"...

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-12-02 18:09

Hm, jeg ved ikke, hvorfor det store "D" blev til en smiley.
Det var ikke tilsigtet. Der skulle stå "Download".

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 28-12-02 19:51

Hej Rellom, tak for din hjælp.Nu har jeg fået filen på skrivebordet og forsøgt at installere Winzip som også ligger på skrivebordet, med jeg kan ikke pakke Oleaut ud,
er det fordi jeg skal betale for WinZip først, ved du noget om det? Jeg har installeret den fra en cd fra Komputer for alle.
Med håb om din hjælp
Venligst Katka

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-12-02 22:04

Hej Katka

Hvis du har fået WinZip installeret, burde du kunne pakke oleaut. ud.
Men måske er der sket en fejl under nedhentningen af oleaut.
Har du en download-accelerator installeret? Altså et program, som
øger hastigheden, når du downloader?
I så fald skal du deaktivere dette program - og så gå ind og hente
oleaut. ned igen.
Så skulle WinZip meget gerne ville pakke filen ud.
Er der stadig problemer, må du endelig melde tilbage.

De bedste hilsner
Rellom

PS! Det kan selvfølgelig også tænkes, at der er fejl på din cd-version
af WinZip, men du kan hente en fejlfri version her: http://www.winzip.com/winzip.htm

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 28-12-02 22:28

Hej Rellom,jeg kan ikke få Winzip til at fungere før jeg har betalt for den. Den winzip på cden er en gammel udgave jeg har slettet det hele igen undtagen Oleaut. Jeg har ingen
accelerator installeret.Har du flere ider til hvad jeg kan gøre? Oleaut ser god nok ud
jeg tror han er hel.
Venligst Katka

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-12-02 23:18

Hej igen Katka

Jeg har fundet et gratis filudpakningsprogram her: http://www.7-zip.org/
Prøv med det. Hos PCWorld får det fem stjerner ud af seks mulige, så helt
tosset er det næppe.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : Katka

Dato : 30-12-02 22:02

Tak for svaret Rellom.Tak for din hjælp, men jeg kunne ikke klare det alene.Så jeg har fået direkte hjælp,og nu er den installeret og virker.
Godt nytår
mange hilsner fra Katka

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-12-02 22:08

Selv tak, Katka - Det var da godt, du fik det til at fungere.

Også godt nytår til dig
Rellom