/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Boligportal.dk hjælp
Fra : kaffepause
Vist : 1068 gange
500 point
Dato : 10-09-06 17:09

Nogen der kan hjælpe med et tlf nr fra boligportal er lidt for nærrig til af give 250 kr for 1 tlf nr og så kan man være uheldig af det er udlejet skriv hvis der er nogen der kan hjælpe ..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-09-06 17:13

Betale 250,- for et telefonnummer? Hvorfor det? Hvorhenne?

Hanne

Kommentar
Fra : kaffepause

Dato : 10-09-06 17:17

Hanne på www.boligportal.dk

vil man se tlf nr skal man betale 250 kr for 2 md.

syntes det er lidt latterligt af bruge 250 kr for 1 nr ..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-06 17:19

Hvis jeg skulle gi' 250 kr. for et telefonnummer, så ville det være en side jeg ville holde mig laaaaangt vær fra.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-09-06 17:19

Vildt!

Jamen, så håber jeg da, at der er nogen, der kan hjælpe dig!

Pøj pøj

Hanne

Kommentar
Fra : kaffepause

Dato : 10-09-06 17:21

ans det er jo heller ikke kun 1 nr der koster dette men fuld adgang i 2 md for 250 kr men jeg skal kun bruge et tlf nr fra deres side derfor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-06 17:31

Jeg ville holde mig fra det boligselskab, prøv engang at læse her, dette er kun et lille udpluk, så prøv at læse resten af linket også

Klart lovbrud
Umiddelbart er hjemmesidernes aktiviteter altså i strid med lejeloven, men det direktør Peter Hagstrøm ikke. Og i det er han uenig med socialminister Eva Kjer Hansen (V).
- Loven er ganske klar på området, man må ikke tage penge for på den måde at formidle lejligheder, og jeg mener simpelthen ikke der er noget at diskutere, siger ministeren, der opfordrer til, at kunderne anmelder siderne til politiet.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2006/05/09154944.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-06 17:35

Ja, hvis annoncerne bliver mere eller mindre nuppet fra den blå avis, så ....

http://www.dba.dk/asp/sektion/forsider/main3_logoff.htm?favorit=0

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-06 17:43

Citat
kaffepause Vist : 43 gange
400 point
Dato : 10-09-06 17:09

--------------------------------------------------------------------------------
Nogen der kan hjælpe med et tlf nr fra boligportal er lidt for nærrig til af give 250 kr for 1 tlf nr og så kan man være uheldig af det er udlejet skriv hvis der er nogen der kan hjælpe ..

Du kan være heldig at der er en anden bruger på kandu, der abonnerer på boligportalen og vil bytte oplysningerne for nogle point

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-06 17:50

har du kigget om annoncen måske står på ofir og er tilgængelig der ??

www.ofir.dk se under bolig

Kommentar
Fra : kaffepause

Dato : 10-09-06 17:57

ofir vil også gerne have penge for dette .. de fleste steder vil de have penge nu om dage lidt surt men sådan er det .. kan det virkelig passe der ingen der har købt adgang til boligportal ?

hæver pointen igen med 100

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 10-09-06 18:11
Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-06 18:12

Dem, hvis der er nogen, der har betalt til boligportal, de er måske ved at flytte og har slet ikke tid til at være på kandu

Jeg tror ikke meget på de sider med boliger. På de fleste sider bliver den samme lejlighed udlejet til flere. Først når det bliver opdaget, så mister udlejeren også sin "indtægt"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-09-06 18:56

Er der slet ikke en anden måde at få det nummer på?

Kommentar
Fra : kaffepause

Dato : 10-09-06 18:59

nej har prøvet men med intet held desværrer

Godkendelse af svar
Fra : kaffepause

Dato : 04-02-07 18:34

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Jannie1990

Dato : 08-11-08 18:29

Jeg har selv brugt bolig portalen. Hvis der er billeder af stedet eller en byen hvor det ligger i er der, så kør en tur, spørg omkring dig.
Vi fandt en lejlighed ved at spørger rundt i den by hvor lejligheden lå.
- var nemlig også for nærig til at betale 350 kroner for et nummer.