/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Værktøjslininen sprog
Fra : Dieter
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 10-09-06 17:04

Jeg ahr 3 sprog at vælge imellem.
Normalt bruger jeg dansk. Men tit og ofte skifter indstillingen ( af sig selv ??) til et andet sprog, og så kommer der til at stå noget volapyk .

Hvordan kan det mon ske ? Jeg ændrer det jo ikke bevist !

Og nu til sidst: Jeg kom til at trykke på ikonen og nu er den pist væk ?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-06 17:09

højreklik på proceslinien - værktøjslinier - flueben i værktøjslinjen sprog

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-06 17:40

BTW.. jeg havde på et tidspunkt meget brug for at skifte mellem to - tre sprog jævnligt - der oplevede jeg også i starten at windows huskede de sidste indstillinger og brugte det sprog jeg senest havde haft igang - så det er vist noget med at kigge efter (gjorde jeg i hvertfald og sørgede for at dansk var standard)

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 10-09-06 17:54

Start>kontrolpanel>internationale og sproglige indstillinger>sprog>detaljer>standart sprog,sæt til
Dansk-Dansk
Og i bunden værktøjs linjen sprog sæt flueben>ok.

Under intanationale indstillinger>standart formater>Dansk

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 10-09-06 18:26

Tak for svaret Manse9933.