/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rideferie, alene i flere dage
Fra : Beus
Vist : 424 gange
60 point
Dato : 09-09-06 17:55

Er der nogle der kender til et firma der tilbyder riderferie, hvor man for en hest og så bliver sendt afsted i stil med kanoture. helst uden guide og med overnatninger?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-09-06 19:15

hej beus

prøv penquin travel de har ride ferie mange steder

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Trotskij

Dato : 24-10-06 00:01

Hvis man er et par stykker kan man tage på prærievognstur. Jeg kan anbefale http://www.yndal.dk/ men IKKE http://www.fruerbox.dk/

Sidstnævnte har elendige vogne, dårlige overnatningssteder og ikke så velopdragne heste som Yndal !!

Overnatningsstederne hos Yndal er rigtigt flotte, men også primitive (udendørs lokum og så'en) så det er kun noget for jer, hvis I vil på en primitur !!

På en prærievognstur skal man IKKE stresse over at det går langsomt. Til gengæld er man sammen med heste hele dagen! Man kan leje en ekstra ridehest som ikke trækker vognen men går ved siden af....prøv at tjekke det ud, hvis I kunne tænke jer en lidt alternativ hesteferie

Vores unger har været ellevilde de to gange vi har prøvet !!