/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skal have en ny mobiltelefon
Fra : dayworker24
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 09-09-06 16:25

Jeg skal have en ny mobiltelefon da den gamle telefon er ved at stå af.
http://reviews.zdnet.co.uk/i/z/rv/2003/09/se-t610-i1.jpg

Jeg har nogle krav såsom
Kamera med 2 mb pixel.
Mp3 afspiler, med 512 mb kort.
Den må meget gerne have strøm til 6-8 timer.

den her telefon ser ud til at have det hele, men hvad er ulemperne???
http://www.mobile4you.nu/shop/default.asp?setlng=26&productid=Sony%20Ericsson%20W810i%20Telia%20Express%20BYT%20TIL%20NYT&ByPassShopClosed=1

den er fundet på
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&product=1659&bc=1.

Har i andre forslag så vil jeg med glæde se på det.

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-06 17:16

Hej med dig!!

Jeg kender ikke så meget til den model du har linket til, men har før haft en del sony erricson mobil telefoner. Jeg har aldrig haft problemer med dem. Selvfølgelig skal softwaren opdateres ved systemfejl, men har aldrig været udsat for, at den er gået i stykker mht. hardwaren...

Du kan evt. se en anmeldelse på den har http://www.mobilsiden.dk/?aId=2840 .

Jeg har på nuværende tidspunkt en nokia 6280, hvilket jeg er udemærket tilfreds med, dog synes jeg at der er for meget plaskik

Men som sagt, ville jeg ikke være nærvøs for at købe den model du henviser til.

Håber det hjalp
Mvh.
Thomas

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-09-06 19:10

hejsa

den mobil du har set på har min bror og han siger det er den bedste mobil tlf han har haft, og han er godt nok kræsen men mobiler, han havde før samsung d600 og den syntes han ikke er lige så god, så jeg tror ikke du skal være bange for at købe den,

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-06 19:13

W810i har det hele incl radio, walkman og (hos de fleste selskaber) 512 Mb extrakort

Det er en supertelefon der kun kan anbefales

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-09-06 19:48

Jeg har lige købt den (SE W810i)

DEN ER FANTASTISK

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 10-09-06 10:46

Hej
Har selv en Nokia den er super
Prøv at kikke på link:http://www.nokia.dk/

MVH
Erik

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 10-09-06 18:45

Jeg vil foreslå dig at du lige tjekker Samsung

D830
D900
X820

du kan evt. sammenligne diverse telefoner på www.mobiloversigt-danmark.dk

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 10-09-06 18:45

Jeg vil foreslå dig, at du lige tjekker Samsung

D830
D900
X820

du kan evt. sammenligne diverse telefoner på www.mobiloversigt-danmark.dk

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-01-07 22:32

hmmm

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 18-01-07 22:34

Tak for svaret punkler.

Undskyld den sene karaktergivning, og tak for påmindelse