/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
skærm til x box 360
Fra : chicapigen
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 09-09-06 16:10

hejsa

jeg har et problem med min xbox 360, har lige købt et spil hvor der står med små bogstaver at det skal køre med 60 hertz , jeg har en fladskærm der går over på ntsc istedet for pal når jeg opsætter den til 60 hertz, og så bliver billedet helt grynet, hvad kan jeg gøre

håber på eksperthjælp herinde fra

mange hilsner fra chicapigen

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-06 17:06

Pal kører ikke med 60 Hz, det er så vidt jeg vet kun ntsc , som er det anmerikanske tv system.

Hvis du synes det er for grynet er det fordi:

- din skærm ikke er bedre til ntsc
- din spillemaskine ikke kan bedre med 60 hz eller forsøger at lave 60 Hz pal , hvad der vist ikke findes i virkeligheden.

- ntsc er nu engang ikke så godt som pal

det eneste du kan prøve er at indstille maskinen til rigtig ntsc, hvis den kan.

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 09-09-06 18:19

Tak for svaret transor.

du havde fuldstændig ret, det var skærmen der ikke er god nok, så nu er der indkøbt en bedre skærm og det hjalp

så jeg takker for dit svar

hilsen chicapigen