/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Lyd ud fra mit Samsung LCD tv?
Fra : pytberg
Vist : 763 gange
100 point
Dato : 09-09-06 14:58

Goddag.

Jeg har et Samasung 32" LE-32A41B TV og vil gerne have lyden ud i mit anlæg. Jeg har derfor købt en Kabel, som jeg sætter i AUX udgangen på forstærkeren og ind i AUDIO L-R på bagsiden af fjernsynet..... men der kommer ingen lyd !
Burde det ikke være så simpelt ?

På forhånd tak.

Guru13

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-06 15:55

hej

du skal være sikker på at den du har sat til tv er en udgang ellers hjælper det ikke , min kammerate samsung lcd tv har netop ingen lyd indgang, kun udgang så jeg vil anbefale dig at du køber en scart stik hvor der er phonostik på , det kan løse dit problem.
hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 09-09-06 17:19

Hej!!

Har du husket at sætte dit anlæg på AUX???

Mvh.
Thomas

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 09-09-06 17:39

desuden skab kablet til forstærkeren ikke i output men i input

Godkendelse af svar
Fra : pytberg

Dato : 09-09-06 18:11

Tak for svaret chicapigen. Der er ikke lyd udgang, så jeg brugte et scart med phonestik.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-09-06 18:15

takker for du kunne bruge mit svar