/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
port åbner.
Fra : CCjunior
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 09-09-06 09:04

jeg har fået foræret en brugt port åbner,mrn har ingen montage vejledning.
den har siddet på en ældre fjeder port, min er en led delt..

den er af mærket Liftboy.
Jeg skal nok få strøm på den, det er værre med højde,lægde osv...

Junior

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-09-06 09:08

prøv evt at skrive

"liftboy montering" på google, evt efterfulgt af det nummer den har.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-09-06 09:35

har self. prøvet at google den, men kan ikke finde noget nyttigt.
Det jeg mangler er en monteringsvejledning.
hvis der er nogen der ligger inde med en, må de gerne scanne den til mig.. eller lign

Kommentar
Fra : 25

Dato : 09-09-06 10:44

ettet    Søgeresultaterne 1 - 2 ud af ca. 3 for liftboy vejledning. (0,07 sekunder)
[PDF] Lindab Doorline Projekterings- og teknisk vejledning for eldrift ...
Filtype: PDF/Adobe Acrobat - Vis som HTML
LindabDoorline. ™. Projekterings- og teknisk vejledning. for eldrift til ledhejseporte ... detektor samt DORMA, LIFTBOY og. TELERADIO radioudstyr. ...
www.limtre.is/Files/Skra_0007241.pdf - Supplerende resultat - Lignende sider

Wikiszótár:Társalgó/dán2 - Wikiszótár
elevatorfører liftboy, liftman, (am) elevator operator. elevatorskakt lift shaft. ... (vejledning) directions pl, F precept ( fx moral precepts); ...
hu.wiktionary.org/wiki/Wikiszótár:Társalgó/dán2 - Lignende sider

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-09-06 10:46

kan du ud fra dette sætte ent port hejs op???

så har du sq evner

Kommentar
Fra : 25

Dato : 09-09-06 10:49

Jeg har forstået at det er en pdf og jeg går ud fra når du henter den ned at der er en vejledning!!!

mon ikke der er en monteringsvejledning?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-09-06 11:28

det er det så ikke.. hehe.
har self selv søgt på google.. dummerer er jeg sq ikke..
hvis der skal linkes, så skal det være til noget nyttigt.. ikke bare et link til google.. så let falder pointene ikker