/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kragejagt i Århus omegn..
Fra : bernstorff
Vist : 1086 gange
200 point
Dato : 09-09-06 00:02

Jeg har altid gået meget op i krage jagt da det er en utrolig udfordrende fugl at jage..
Jeg ved at nogle lodsejer "brænder" for at få deres krager skudt da de til tider kan gør skade på div. afgrøder/foderlager. kender du/i nogle som ønsker kontaktes? (gerne i Århus og omegn)

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 09-09-06 00:10

Meld dig ind i én eller flere af de mange Jagtforeninger i og omkring Århus. Ud over alle de andre fordele du dermed får, får du også tilbudt den slags jagter.
Alle der har behov for at få bortskudt alt for store populationer af diverse skadevoldende vildt, bliver tilrådet at kontakte den lokale jagtforening.
Det er altså såvel Grundejerens som jægerens måde at mødes på.

Knæk og Bræk. AJ

Godkendelse af svar
Fra : bernstorff

Dato : 14-09-06 22:55

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-09-06 00:31

Hej bernstorff - Du kan måske synes det er lidt mærkeligt at min kommentar var den eneste. Der er jo trods alt mange Kandu'er der ved noget om jagt. Jeg er ikke i tvivl om at de andre også har læst dit spørgsmål, men når der er givet et godt svar og man ikke selv har noget at tilføje, gør man det altså ikke! Du kan altså regne med at HVIS en eller flere af de andre Jagt-Kandu'er havde haft yderligere hjælp til dig, havde de også skrevet en kommentar.

Håber at du i fremtiden vil opleve mange gode jagter.

Venlig hilsen Arne