/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvad fave
Fra : maxien
Vist : 425 gange
5 point
Dato : 27-12-02 19:00

min maxi skal males men hvad fave det er stel forgaffel og fælge (stjerne)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-02 20:10

Gul - så ses den bedre i trafikken
Emesen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 21:12

@news010.worldonline.dk...
> min maxi skal males men hvad fave det er stel forgaffel og fælge
> (stjerne)

???????????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 21:12

> min maxi skal males men hvad fave det er stel forgaffel og fælge
> (stjerne)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en dårlig løsning"

Mal hele skidtet lyserødt, også motoren

René
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 21:14

> > min maxi skal males men hvad fave det er stel forgaffel og fælge
> > (stjerne)

Ja det lyder underligt, mon ikke der mangler et komma eller 2?
*g*

René

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 23:40

René wrote:
> Mal hele skidtet lyserødt, også motoren

Faktisk burde en Maxi jo være noget i stil med postkasserød.

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 28-12-02 01:49

hmm hverken lysserød eller gul eller rød.
du skal male stellet puch grønt, måske med glitter (smag og behag).
Hvis dr et er en P eller K E50, så skal du selvfølgelig beholde den krome del af dine gaffel ben, og male det øverste grønt. Hvis du ike har sådan en puch, så skift forgaflen, og køb nogle justerbare bagfjedre, så den blir lidt liret.
fælgene skal døg beholdes i den go'e gamle alu farve.

---

Hvis du skal have en rigtig flot puch maxi så skal du skifte til ovenstående, plus alt det der ikke lige skinner for bar rust, skal skiftes til noget helt krom (specielt udstødning er ofte svært tærret). Du kan jo også se om du kan finde en two pipe udstødning, ellers må du lave den selv (svej to originale udstødninger sammen). Husk at polere dem op.
Farven skal være sort metal lak, eller måske rigtig autoak.
Så kan motoren jo altid få en tur snere.

Håber du kan bruge det jeg har skrevet - ZeroXP

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 29-12-02 00:38

(vile have skrevet det som svar i den første, men krydsede forkert af)

hmm hverken lysserød eller gul eller rød.
du skal male stellet puch grønt, måske med glitter (smag og behag).
Hvis dr et er en P eller K E50, så skal du selvfølgelig beholde den krome del af dine gaffel ben, og male det øverste grønt. Hvis du ike har sådan en puch, så skift forgaflen, og køb nogle justerbare bagfjedre, så den blir lidt liret.
fælgene skal døg beholdes i den go'e gamle alu farve.

---

Hvis du skal have en rigtig flot puch maxi så skal du skifte til ovenstående, plus alt det der ikke lige skinner for bar rust, skal skiftes til noget helt krom (specielt udstødning er ofte svært tærret). Du kan jo også se om du kan finde en two pipe udstødning, ellers må du lave den selv (svej to originale udstødninger sammen). Husk at polere dem op.
Farven skal være sort metal lak, eller måske rigtig autoak.
Så kan motoren jo altid få en tur snere.

Håber du kan bruge det jeg har skrevet - ZeroXP

P.S. Godt nytår

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-02 01:04

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnb0pllc.f4p.haj@enterprise-server.dk...
> René wrote:
> > Mal hele skidtet lyserødt, også motoren
>
> Faktisk burde en Maxi jo være noget i stil med postkasserød.

....ja, eller øl-flaske-grøm :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-02 14:10

> ...ja, eller øl-flaske-grøm :)

Dog med undtagelse af den grå plastic-kasse fra mejerierne,
den er så absolut bevaringsværdig og skal derfor beholde
sin farve også,......vi taler ome et stykke kultur-historie her

Kan ikke huske hvilken bolt oplukkeren skal fæstnes i
men maxi-klubben kan sikkert være behjælpelig desangående

HM

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-02 18:30

maxien wrote:
> min maxi skal males men hvad fave det er stel forgaffel og fælge
> (stjerne)

Ligenu er min metal-lyse-blå den er faktisk lidt fed..
Men til foråret skal jeg have malet min i den her farve:
www.friserverplads.dk/zster/mums.jpg
Det er altså kongemaxien det der :)

Forresten så drop det der Kandu.dk shit og brug en ordentlig News Reader..!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-02 18:53

> Ligenu er min metal-lyse-blå den er faktisk lidt fed..
> Men til foråret skal jeg have malet min i den her farve:
> www.friserverplads.dk/zster/mums.jpg
> Det er altså kongemaxien det der :)

Hva for en, jeg får en hvis side med sorte bogstaver

René

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 00:47

René wrote:

> Hva for en, jeg får en hvis side med sorte bogstaver

Jeg får en side med en vildt fed Racer-maxi på :)

Mvh.
Hans-Jacob

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 00:50

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> wrote
> Men til foråret skal jeg have malet min i den her farve:
> www.friserverplads.dk/zster/mums.jpg
> Det er altså kongemaxien det der :)

Waaaay out!!!

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 10:45

> Jeg får en side med en vildt fed Racer-maxi på :)

Sådan noget lort, for kun en side, hvor der står,
You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page from the
Internet address of your Web browser.

--------------------------------------------------------------------------

--
Med Venlig Hilsen
René

Golf II GL 1.6D 3g tomatgear
http://www.golf2.dk Hans-Jacob
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 11:19

René wrote:
> Sådan noget lort, for kun en side, hvor der står,
Hmmm det er noget lort.... Har du en mail eller nåed så kan jeg sende den?
Den er mega fed :)

Mvh.
Hans-Jacob

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 11:33

> Hmmm det er noget lort.... Har du en mail eller nåed så kan jeg sende den?
> Den er mega fed :)
>
> Mvh.
> Hans-Jacob
>

Ja, den skulle gerne stå under egenskaber
men

rene.k@e-box.dk

Med Venlig Hilsen
René

Golf II GL 1.6D 3g tomatgear
http://www.golf2.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 13:26

> Hmmm det er noget lort.... Har du en mail eller nåed så kan jeg sende den?
> Den er mega fed :)
>

Hold kæft den er fed man!*g*

--
Med Venlig Hilsen
René

Golf II GL 1.6D 3g tomatgear
http://www.golf2.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 17:35

René wrote:
> Hold kæft den er fed man!*g*

Og jeg har flere hvor den kommer fra..
Har en med "Racerkåbe i alu der går fra styr til saddel og slutter i en
slags anderøv... den er ikke særlig køn men ideen er fed..
Og har også en anden fed en der er lys-gul istedet for grøn og så har den
"helfælge" du ved sådan noget plast der dækker hele hjulet så der ikke er
huller i...
Har også noget Ciao osv.
Synes det er mega fedt når folk smider et par 1000 i at über geile en ældre
knallert som feks, Maxi eller Caio..
Prøv at se www.mopedgallery.com under Knallerter, Maxi og så et godt stykke
nede af siden kommer der en der hedder Angri's Maxi!
Min kommer til at ligne en mellemting mellem den og den grønne racer til
sommer :)

Mvh.
Hans-Jacob
--
Leveret af:
OE feat. OE-Quotefix
"Vejen til en _ordentlig_ løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 19:47

Hans-Jacob Møgelmose wrote:

> Har en med "Racerkåbe i alu der går fra styr til saddel

Self. er det ikke Alu men glasfiber el. måske hønse/due-net med spartelmasse
på?.....

Mvh.
Hans-Jacob

Kommentar
Fra : Andreas4220

Dato : 21-04-03 01:47

hej.

Jeg tror, at hvis jeg havde været dig - havde jeg låst lortet fast i en stor kæde og så smidt lort i den nærmeste havn... Taget den op et ½ til et helt år efter så er lortt automatisk male + det er og en ORANGE-pris...

Andreas Korsør.

Kommentar
Fra : Spirius

Dato : 29-06-03 13:59

Den skal da være lilla med sorte stjernefælger og højpoleret motor

Kommentar
Fra : maxien

Dato : 30-06-03 01:56

Den bliver hvid

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 13-08-03 20:24

hvid..?? den skal da være metalic lilla med alu støv..!!! og mat sorte fælge+skærme

det er min og den er MEGA sprød...!!!!

--zeck--

Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 21-11-03 22:19

sort og inde i fælgene hvide og skærme sorte

Kommentar
Fra : Muratovic

Dato : 23-11-03 12:33

Det ved jeg ikke !

Kommentar
Fra : Muratovic

Dato : 23-11-03 12:34

Det ved jeg ikke !

Kommentar
Fra : kalle.

Dato : 07-02-04 23:01

den skal da være grøn med hvis motorblok ;)

Kommentar
Fra : krlle

Dato : 18-05-04 15:21

Den skal selfølgelig være sort ligsom min det for fedt

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 18-07-04 17:31

mørkerød med sorte fælge og et højt styr lagt ned. det er fed.
virkelig.

Kommentar
Fra : ilovezip

Dato : 02-08-04 20:11

højglanspoller hele lortet :P .. ej.. babyblå, og smid alt polini der findes til maxi på, så er den feeee

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-11-04 20:26

Hej
Er den ulovlig? Så vil jeg foreslå lysegennemsigtig, så kan strømerne ikke se den, husk også at male din køredragt.
96-)

Kommentar
Fra : SNIPET

Dato : 07-02-05 14:34

Du skal male den kamæleon farvet i den farve nr. 128-788 zxz42
den er fed.................................
spørg male butikker om farven

Kommentar
Fra : Bredtoft

Dato : 14-02-05 23:35

Først og fremmest skal motoren helst holdes i en forholdsvis neutral farve. Hvis du maler den skal det helst være sort eller gråmetallic, da det ikke er motoren der skal være mest fremtrædende. HVis du ikke vil male den, skal du helst højglanspolere den. Du skal bare huske at hvis du polerer den, skal det vedligeholdes. Hele tiden. Det bliver hurtigt grimt, og det kan godt blive et problem med salt om vinteren. HVad fælgene angår er jeg selv faldet får den koksgrå af slagsen, altså den samme farve som du kan købe OZ-racing fælge i. Og sammen med en orange-metallic passer den perfekt..eller en mørklilla-metallic. Den passer også godt til den højglanspolerede motorblok..

Hilsen Bredtoft

Kommentar
Fra : Pornsim

Dato : 15-03-05 17:03

Den skal SKU males i alle de farver du kan finde, bar klask dem på, måske giver det et godt resultat, HVEM VED??

Kommentar
Fra : Suzuki_K50

Dato : 27-04-05 13:24

Hmm stelet skal nok være mørke grøn metalic

så til stjerne fælene: de skal være guld metalic (gerne lidt mørk)

stellet skal du male krom