/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tastaturkode på Samsung
Fra : mkk90
Vist : 831 gange
20 point
Dato : 08-09-06 08:13

Hej, jeg har en Samsung SGH-i300, jeg købte den brugt for en uge siden, så har jeg været inde og sætte tastaturkoden til, men nu kan jeg ikke huske den, så jeg kan ikke komme ind og bruge telefonen.. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få koden brydt?
Håber i kan svare...

Mvh. Mathias

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 08-09-06 08:55

Prøv # efterfulgt af *

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 08-09-06 08:59

Ellers er der vel en knap med en lås på? Er det ikke den model, der bare skal bruges een knap til tastaturlås?

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 08-09-06 09:01

Nå hi hi undskyld, er ik helt vågen endnu - tastaturkode!! Det ved jeg sørme ik..

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 08-09-06 10:40

Prøv at slukke telefonen ved at tage batteriet af og derefter sætte det på igen og tænde den....prøver lige at lede i min brugsforvirring...ps har du problemer med at ringe 118? - min egen ringer nemlig til 112 istedet

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 08-09-06 10:45

Nåh - i brugsforvirringen står det "Hvis du glemmer eller mister låsekoden, skal du kontakte din telefonforhandler" - så afsted til en forhandler - vores er købt i Sonofon...

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 08-09-06 11:46

er det en kode du har tastet ???

standard er den 00000000

ellers kan sen som regel fjernes af en unlocker eller læses ud af en...

og er du i Horsens så kan det gøres her: www.d9n.dk ellers find den nærmeste på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

D9N

Kommentar
Fra : mkk90

Dato : 08-09-06 12:00

Mange tak for alle de gode svar:)

@Ampere...

Er det da os sket for jer.. Og skal jeg så bare køre ned til Sonofon (har os selv Sonofon) og få det gjort der.. ved du hvor meget det koster og hvor lang tid det tager:)

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 08-09-06 12:03

Mkk jeg mener sonofon tager 500 for det hvis jeg ik husker galt , og en unlocker tager 100 ...

dog er der flere sonofon butikker der samarbejder med unlockere, som så du bliver henvist til ...

D9N

Kommentar
Fra : mkk90

Dato : 08-09-06 12:09

D9N

Ja det er en kode jeg lavede selv... er sikker på den er 25 som jeg lavede den til... men den gider ik låse den op... det er noget rigtigt møg... har prøvet alle mulige koder inkl. 00000000

Så ved ik hvad jeg skal gøre hvis ik der er andre muligheder end at få den unlocket...

Ved i hvor meget det koster og hvor lang tid det tager?

Kommentar
Fra : mkk90

Dato : 08-09-06 12:11

OKay :O Shit.. har næsten lige give 5000 kroner for den... så jeg har ikke råd til at komme af med 500.... ville du kunne anbefalde nogle der lå tæt ved Næstved... og hvor lang tid tager en unlockning:)

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 08-09-06 12:19

www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

der finder du dem i næstved, og husk at sig du skal ha fjernet eller fundet låsekoden ... mens de alligevel unlocker den hvis den er låst *S*

Kommentar
Fra : mkk90

Dato : 08-09-06 12:30

Okay mange tak.. den er ikke sim låst... men ved du hvor lang tid det tager...? og blir hele telefonen så slettet?

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 20 point
Dato : 08-09-06 14:33

normalt tager det et par min... og hos sonofon en uge ca.
og om den bliver slettet ?? det kommer an på om koden kan læses ud, det kan den på det udstyr jeg har...

D9N

Godkendelse af svar
Fra : mkk90

Dato : 08-09-06 16:42

Tak for svaret D9N. Jeg har accepteret dig, så du får point!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 08-09-06 18:21

Tak skal du have *S*
dejligt at ku hjælpe

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-09-06 09:19

Har ikke selv prøvet det, men det stod i brugsforvirringen. 5.000 er godt nok dyrt for en brugt - vi gav 3400 for en ny....

Mvh. Ampere