/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pcè køre ikike
Fra : betonjens1
Vist : 764 gange
300 point
Dato : 08-09-06 01:18

Findes der et program der kan gå ind og se hvofor pc.eopføre sig mærkeligt

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 08-09-06 01:26

Der findes mange analyse/reparationsprogrammer:

Norton SystemWorks kan analysere din harddisk og reparere nogle fejl.
Den kan også analysere Windows og reparere visse fejl.

Men hvad mener du med "opfører sig mærkeligt"?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-09-06 01:32

Ja, du må lige uddybe dit spørgsmål

Accepteret svar
Fra : edbhans

Modtaget 310 point
Dato : 08-09-06 01:38

Gå ind på dette link:

http://safety.live.com/site/da-DK/default.htm?s_cid=ideas_wlsc

og foretag en komplet scanning - og du skal bare se løjer

Held og lykke

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 08-09-06 01:53

Når en PC "opfører sig mærkeligt" tænker jeg straks på at den er blevet fyldt med spyware, vira og andet skidt.

Et godt bud er derfor at sikre dig at din PC er ren.

Jeg går ud fra, at du har et antivirusprogram. Hvis ikke så få fat i et og lave ne virusskanning. Du kan download AVG-antivirusprorammet - det er gratis. (Søg på nettet)

Har du et antispywareprogram? Hvis ikke så download Spybot og/eller AdAware fra nettet. De er gratis.

Men lad os høre: Hvordan opfører den sig "mærkeligt"??

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 09-09-06 11:22

Tak for svaret edbhans.