/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film titel ??
Fra : ruffi
Vist : 737 gange
100 point
Dato : 08-09-06 00:48

Filmen handler om en gut der har et skjulested i et kloarkudløb ( et stykke inde ) han får besked via avis annonce hvem der skal nakkes, som systemet ikke kunne få fat på ( slap pga. manglende beviser eller afvisning pga. fejl ).
Jeg husker klart en sekvens hvor han kommer kørende ud af denne kloark på sin motorcykel.
Handlingen er lidt a la den med advokaterne der samles og dømmer dem di ikke fik fat på i retten, men i den film jeg søger ser man altså den der udfører handlingen.
Det er mange år siden jeg har set den, men måske er der en der kan huske den

ruffi

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 08-09-06 01:13

davs..

hvem er skuerspiller??

er det dolph lundgreen??

baxon7

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 08-09-06 01:22

The Punisher

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 08-09-06 01:23
Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 08-09-06 16:41

Har lige fået fat i the punisher, den er med John Travolta, det er måske en nyere udgave så jeg vil prøve den anden.

ruffi

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 08-09-06 17:50

davs...bare søge efter dette

http://www.imdb.com/title/tt0098141/posters

the punisher med svensker dolph lundgreen...

baxon7

Accepteret svar
Fra : Baxon7

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-06 17:52

ja..du har ret i at det findes en anden fra 2004

http://www.imdb.com/title/tt0330793/

så du skal kigger efter fra 1989

baxon7

Godkendelse af svar
Fra : ruffi

Dato : 16-09-06 01:52

Tak for svaret Baxon7.

Har fundet og set den gamle udgave, mindst lige så god som den nye.

ruffi