/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hjææææælp. Reception.
Fra : lillespir
Vist : 18206 gange
200 point
Dato : 07-09-06 15:54

Hjææææælp

Det er første gang jeg skal til en reception.
Kan du komme med et forslag til hvad man skriver i et kort?
Jeg er selv total blank for ideer.

Jeg håber du kan hjælpe
På forhånd tak.

Hilsen Rita

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 07-09-06 16:28

Det ville nok være en idé, at skrive hvilken reception det er du skal til??

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 07-09-06 16:32

Hej
Den ene er indflytning i nye lokaler.
Den anden er opstart af ny behandling i nye lokaler.
Hilsen Rita

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-06 17:31

tjahh - stort set skriver man nu ikke så meget på de små kort - de bliver jo normalt samlet til at kunne skrive takkekort tilbage - som sædvanligvis er standard

Du skriver selvfølgelig da bare tillykke - eller held og lykke - med dit og dat fremover og husker at underskrive dig med navn og adresse (hvis det ikke er personer der kender din adresse i hovedet)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-06 17:36

Kender du dem godt, kan du skrive et vers.

Hanne

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 07-09-06 18:52

Jeg er ikke såååå kreativ med ord, så jeg finder altid et sjovt kort, der passer til lejligheden, og som der er så mange af.
Tag en god flaske vin med. Fantasiløst måske, men som regel vel modtaget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-06 19:20

Eller en kæmpebuket solsikker - wow

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-06 19:20

"Må solen altid skinne på jeres klinik" eller sådan noget lignende...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-06 19:29

min erfaring med receptioner er at det ikke er kortenes indhold der tæller - men fremmødet til erceptionen (og så lige alle de gode gaver der kan dukke frem )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-06 19:30

erception ???? HVEM HAR NUPPET MIN STAVEPLADE ????

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 07-09-06 19:37

Er det samme sted ???
Tillykke med de nye omgivelser og alt mulig held og lykke fremover.
Tillykke med den nye klinik og alt mulig held og lykke fremover.

Godkendelse af svar
Fra : lillespir

Dato : 07-09-06 21:24

Tak for svaret miritdk.
Og tak til jer alle der her har deltaget i besvarelsen.
Hilsen Rita

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-06 23:50

go´fornøjelse til receptionen