/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Outlook expres, reagerer ikke
Fra : mikkelbach
Vist : 537 gange
500 point
Dato : 07-09-06 15:30

Hvorfor mon jeg ikke kan klikke på et link til www. Når jeg forsøger sker der ikke noget.
Det er en bekendt af mig der har problemet, jeg selv bruger Outlook og der fungerer det fint

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-06 16:33

hold ctrl eller shift nede samtidig

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 08-09-06 09:20

Det hjælper desværre ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-06 09:28

prøv at sætte browseren til standard

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-06 09:31

BTW... har du aktiveret html ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-06 09:38

klik på menuen Formater i meddelelsesvinduet og derefter klikke på HTML. Der vises en sort prik ud for kommandoen, når den er valgt.

Eller gå i funktioner - indstillinger - fanebladet send - sæt prik i begge html indstillinger.
Under fanebladet læsning fjerner du fluebenet ved "læs alle meddelelser som almindelig tekst"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-06 10:58

et lille ps - er computeren fuldt opdateret ??

Kommentar
Fra : pirt03