/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse Århus til Trier Tyskland
Fra : wezzler
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 07-09-06 13:02

Hey

Der kommer lige et spm mere - jeg skal til Trier og studerer et halvt år. Jeg ville lige hører om i kender nogle billige rejsemåder til Trier og tilbage til Århus/Vojens?

DSB til en 800 kr er noget af det bedste jeg har set

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-09-06 13:20

De tyske baner har ofte billigere priser:'

I hvert fald kan Trier -> Århus gøres for 137,40 euro uden rabatter. Men du kan sikkert få rabat.

Prøv at se under

www.db.de

Der kan du lave en søgning og se mere om rabetter

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-09-06 13:21

Der er busruter gennem europa. Find dem på nettet, og se om nogen af dem er bekvem for dig.

Accepteret svar
Fra : Mokof

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-06 16:52

Jeg ved ikke hvornår du skal afsted, men prøv at søge et sæde her. Du får det ikke billigere.
http://www.gomore.dk/

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 12-09-06 13:41

Tak for svaret Mokof.