/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
comedy zoo???
Fra : rockduck
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 07-09-06 12:05

hej

hvad køber man hvis man går ind på billetnet og køber en billet til standup på comedy zoo til eksemplevis imorgen?

jeg har været inde på deres hjemmeside, men deres program er skrevet med for små bogstaver til at jeg kan læse det! vil gerne overraske kæresten, men hvad er det for et sted?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-09-06 12:12

FBI PRÆSENTERER: Nyt comedy show fra Carsten Bang!

Har Satan en fætter? Det er titlen på Carsten Bangs nye comedy show og samtidig det spørgsmål, han vil forsøge at finde svar på, når han til efteråret 2006 drager ud til de danske spillesteder og sparker sin Danmarksturné i gang.

Danmarksturnéen kan opleves fra den 26. oktober og er noget så specielt som en debut, da det er første gang, Carsten drager ud i landet med sit helt eget one man comedy show.

Carsten Bang har optrådt på stand-up scenen siden 1991, og nu kan han se tilbage på et karriereforløb, der bl.a. har budt på talrige satireprogrammer på DR TV, P3 radio, stand-up turnéen ”Fem på Flugt”, en favorit på årets velgørenhedsshow ”Talegaver til Børn”, to danske filmroller i ”Regel nr. 1” og ”Villa Paranoia”, optræden på ”The Fringe Festival” i Edinburgh samt medforfatter og medvirken i den succesrige teaterforestilling ”Gynt” på Betty Nansen Teatret.

”Har Satan en fætter?” handler om, hvordan vi ihærdigt prøver at være gode mennesker og gøre det rigtige i dagligdagen, men alligevel ofte ender ud i situationer, hvor vi kun tænker på os selv. Men er det ikke netop også det, der gør os til mennesker? Måske skal vi være glade for at Satan - den faldne engel – ind imellem stikker sine horn frem og forstyrrer den daglige orden lidt? Bare det ikke er den store Satan - men kun hans knap så onde fætter."

Det bliver et show uden løftede pegefingre, måske lige med en enkelt løftet lillefinger – i hvert fald med en løftet langemand...

Besøg også www.carstenbang.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-09-06 12:14

jeg ved for resten ikke om det er ham i morgen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-06 12:29

Fredag den 8.9.06 bliver der vist Når sandheden skal frem

http://www.fbi.dk/calendar.asp?page=49&year=2006&month=8

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-06 12:37

Citat
Comedy ZOO er Danmarks førende comedy-klub, hvor de bedste danske og udenlandske komikere optræder.
En sal, der er optimal til stand-up med intens og hyggelig stemning er rammerne omkring aftener med underholdning på højt niveau.

http://www.fbi.dk/page.asp?page=2

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-09-06 14:18

Når du er på en side hvor du har svært ved at læse de små bogstaver, skal du
Pege på Tekststørrelse i menuen Vis, og klik på den ønskede størrelse.
VH Palle Hansen

Annuller spørgsmålet
Fra : rockduck

Dato : 12-10-06 18:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål