/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fra : mikmeier48
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 07-09-06 11:54

Hvordan kan det være at jeg lige pludselig kun har 432 point?

Jeg har været oppe over 4000.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-06 12:06

Skriv til kandu.dk og spørg - de er de eneste det kan svare på det. her er adressen
service@kandu.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-06 15:10

Når jeg kigger på din historik har du 300 SuperPoint. Dette passer med at du har besvaret 2 spørgsmål til sammenlagt 300 point. Så ingen fejl der. Jeg kan ikke se hvor mange Ledige point du har, men du har stillet 3 spørgsmål inkl. dette. De 2 første stillede du samme dag, med samme titel. Det ene er besvaret, det andet er ikke besvaret af nogen, så det kan du da slette/annullere og få nogle af dine Ledige point tilbage. Hvis dit antal ledige point har været på mere end 4000 og det idag kun er 432, er der gået noget galt i Kandu-systemet. Dine udlovede point for de 3 stillede spørgsmål er ikke så stort; så gør som bentjuul siger: Skriv en mail til Kandu-teamet og forklar situationen. Hilsen AJ.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-06 13:28

mikmeier48

Hvis du har købt nogle "svar" så trækker det fra. Når du stiller et spørgsmål, så trækker det også fra.

Men hvis du er sikker på at du har haft over 4000 point så skriv til kandu.

Er det ledige eller superpoint, der er tale om?
Har du tidligere haft en anden profil på kandu, så bliver point ikke overført til den nye profil.

arne.jakobsen

mikmeier48 har 340 superpoint og havde det også, da dette spørgsmål blev stillet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-06 21:44

Er det ledige point eller superpoint du skriver om?

Du har jo været logget på i dag, kan du så ikke gi' et svar om det er det ene eller det andet vi taler om?

Du kan annullere dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg85364.aspx

der er ingen, der har svaret og du får dine ledige point retur

Annuller spørgsmålet
Fra : mikmeier48

Dato : 29-12-06 16:11

det er blevet rettet