/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigste overnatning jylland
Fra : wezzler
Vist : 7735 gange
100 point
Dato : 07-09-06 11:30

Vi prøver lige igen!

Jeg har lånt en bil i næste uge og vil køre lidt rundt i jylland, måske øerne for se lidt. Men det koster jo det vide ud af øjene for overnatning.

Har i nogle fif til billige overnatninger - kender godt dtf!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-06 11:56

Hytter på campingpladser, eller vandrehjem

Kommentar
Fra : Trolley

Dato : 07-09-06 11:57

Prøv at gå ind på Dan Hostel http://www.danhostel.dk/VisNyhed.asp?lan=dk&ID=719
Hilsen
Trolley

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-09-06 12:11

Nu er Jylland (DANMARK) jo stort. Kan du komme nærmere ind på hvor du vil overnatte?

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-09-06 12:27

Under en omvendt båd på stranden.
Biligere fås det ikke.

Naturlejrpladserne er også gratis.

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 07-09-06 12:38

Tak for inputs'ne - Jamen det gælder jo bare om at køre rundt i 2-3 dage, turen er meget spontant, hvis den bliver til noget... men hvis der findes meget gode og billige overnatningssteder, kan der jo køres efter dem

Dog skal det være indendørs og gerne til et par!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-06 12:42

Der findes campingpladser med hytter over hele Jylland, det samme gælder vandrehjem. Der er billige sommerhuse hvis du tjekker Arrild ferieby. I Nordjylland er der billige ferielejligheder på Aggertange, jeg ved dog ikke om de to sidstnævnte lejer ud på dagsbasis.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 07-09-06 13:18
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-09-06 16:32

Bondegårdsferie kunne også være en mulighed http://www.bondegaardsferie.dk/page15.aspx

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-09-06 18:06

Bed and breakfast er en udmærket ide og billig hvis du skal overnatte og så videre dagen efter -Jeg benytter mig af dette når jeg er i Danmark ...Men det må lige nævnes at der er flere som er lidt "slidte" men så længe du bare skal sove er det ikke så slemt men ikke alle er lige service mindede..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-09-06 20:22

mange af bed & breakfast stederne kan du få det sort/orange..det hjælper jo også..hehe..

prøv at ringe til nogen i det område du skal hen, og spørg hvad prisen er hvis du har kontanter med

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-06 21:50

Jeg har overnattet et væld af gange i Holstebro på privat indkvartering. En overnatning koster almindeligvis fra 175-250 kr. Og så er der adgang til køkken og toilet - nogengange eget toilet. Kvaliteteten er lidt svingende, og ikke altid afhængig af prisen - der må du føle dig lidt frem. Mon ok - når det kun drejer sig om enkelt nat af gangen, så kan man jo tolerere det lidt...

Du kan eventuelt google på "privat indkvartering" i det område, du har øje på - eller du kan henvende dig til turistbureauerne rundt omkring.

God fornøjelse

Vaxen

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 08-09-06 00:31

Du kan også leje et sommerhus ,billige nu ,afstanden er ikke stor,lille land

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 12-09-06 13:41

Tak for svaret vaxen.