/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Smileys til MSN Messenger.
Fra : Carg
Vist : 676 gange
200 point
Dato : 06-09-06 22:12

Hej.

Jeg bruger nogen forskellige smileys i mit mail-program (Incredimail)...Mange af dem synes jeg rigtig godt om, og ville elske at kunne bruge mine yndlingssmileys, når jeg chatter på MSN messenger også.

Er der et eller andet jeg kan gøre så nogen af mine Incredimail smileys kan bruges i MSN?

Med Venlig Hilsen Carg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 22:15

find ud af hvor de ligger i mappen og opret nye i messenger med dem

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 06-09-06 22:19

Æææh hæhæ

Mange tak Mirit...men jeg er nok lidt for langsom...kan du uddybe lidt? Hvilken mappe? -Og hvordan opretter jeg nye i Messenger?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 06-09-06 22:23

hvis du finder ud af hvor mappen er - i stifinder for eks - kan du kopiere dem over i en privat mappe -
når du skal indsætte dem klikker du på funktioner - imine humørikoner - opret -
når du er i opret så kan du gennemse og vælge mappen og klikke på dine smileys og ok

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 06-09-06 22:30

Ok jeg skal så lige finde den mappe, som mine smileys er i. hihi... prøver lige...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 22:38

hehe der kan jeg ikke hjælpe dig - jeg bruger ikke incredimail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 22:44

ps.. jeg ved incredimailbrugere ofte bruger smileys fra smiley central - pas godt på der - for der er spyware så det basker - bare til din oplysning

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 06-09-06 22:51

Tak skal du have...men jeg er også før blevet advaret om smiley-central...så det holder jeg mig fra...jeg er jo som du ser ikke særlig ferm til det her teknik..hihi....

Det er da utroligt at de smileys er så svære at lokalisere...lol...tror de gør det med vilje...hehe.

De ligger hvert fald ikke sådan man let finder dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 22:55

hvis du finder incredimail i stifinder ligger de nok i en undermappe der

Godkendelse af svar
Fra : Carg

Dato : 06-09-06 22:56

Tak for svaret miritdk.

Iiiiih jeg tror det virker...mange tak for hjælpen Mirit!....Det eneste er at de smileys jeg opretter bliver lidt utydelige og små når de kommer ind i msn...men det går nok...

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 06-09-06 22:59

Men nej mappen ligger ikke i Incredimail-mappen. Jeg fandt den slet ikke...men jeg fandt en anden måde hvor jeg kunne gemme smileysene i en privat mappe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 23:00

ja det gør de hvis de er for store - det kan du rette til med en animationsprogram hvis det interesserer dig

For eks movies 13 herfra: http://jansfreeware.com/jfgraphics.htm

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 06-09-06 23:03

Ooooh takker....

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 06-09-06 23:22

Hej Carg
Jeg bruger også IncrediMail

Prøv at søg på emoticoncenter, så finder du nogle af dem. Resten tror jeg ikke ligger på vores pc´er for hvis du lægger mærke til det så loader de når du går ind i smiley-baren for at bruge smiley i din mail.
Men mon ikke at du kan løse problemet ved at sætte de smiley du vil have ind i en mail, som du så gemmer. Så går du ned i kladder og højreklikker på hver enkelt smiley og gemmer dem på din pc. Så skulle du kunne hente dem ind i msn derefter.

Jeg ved ikke om det virker, men du kan jo prøve.

Hilsen jspi