/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Bluse fnuldrer
Fra : Camilze
Vist : 494 gange
10 point
Dato : 06-09-06 21:45

HJÆÆÆÆÆLP!!!!

Jeg har været så heldig at få fat i den super skønne cardigan fra H&M i farven camel med de sorte katte på.
Den er lavet af:
- 60% polyamid
- 20% angora
- 20% lammeuld

MEN men men...., den fnuldrer :(
Er der nogen derude der besidder et super godt råd, så den ikke fnuldrer mere? Har hørt, at det skulle hjælpe at smide den i fryseren, men tør ikke rigtig ;)

Håber at der er nogle venlige sjælpe derude der vil hjælpe mig!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 06-09-06 21:50

hej - du har stillet spørgsmålet to gange gå ind i det der ikke er skrevet i endnu så får du dine point tilbage sålænge det er tomt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 21:52

BTW - så tager blusen nu ikke skade af at blive børstet - så ser den flot ud igen

Kommentar
Fra : Camilze

Dato : 06-09-06 21:56

Hejsa :)

Forstår ikke helt hvad du mener med at gå ind i det der hvor der ikke er skrevet? (Er helt ny, og meeeeeget lidt sej til denne site ;))

Ang. børstning, vil det være en evig kamp at skulle børste den ;)

Godkendelse af svar
Fra : Camilze

Dato : 06-09-06 21:57

Forstår ikke helt hvad du mener :) ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 21:59

du skal bare ind i din egen profil - klik på dit billede - ludobrikken - så kan du se det tomme spørgsmål underhistorik.

Ja det er en kamp - men det er stort set den eneste løsning

velkommen til kandu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 22:01

hmmm du kom til at acceptere svaret - det var vist en fejl - det skal du kun gøre når du har fået et svar du kan bruge ... men pyt det er åbent en times tid endnu