/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
mine billeder er væk??
Fra : Fuckfisse
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 06-09-06 21:13

hej allesammen:) jeg har det store problem at mine billeder som lå på et memorycard nu er væk?:(
kan jeg gøre noget for at få dem igen? har ingen sikkerhedskopi eller noget som helst:( dajeg stak kortet i læseren var de alle væk?

plz hjælp mig:)

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 06-09-06 21:24

Nej desværre det løb er nok kørt. Hvis du er sikker på at kortlæseren virker som den skal er der noget der tyder på at der er en fejl på kortet. Prøv evt. at sætte kortet i kameraet og se om du kan se billederne der, er billederne der så er det din kortlæser der er i uorden, og så kan du lægge billederne over direkte fra kamaraet via et kabel. Er billederne ikke på kortet når du sætter det i Kamaraet, ja så er det kortet der er stået af, og så er løbet desværre kørt

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 06-09-06 21:34

vi startede med at bruge et stik der ikke passede til åbenbart:S derefter et andet og så forsvandt billederne? er du sikker?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-09-06 21:36
Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 06-09-06 21:38

tak for linket e.c men hvad gør programmet?

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 06-09-06 21:38

tak for linket e.c men hvad gør programmet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 21:43

Du kan læse om programmet her. Vi har fået slette billeder igen ved hjælp af programmet

http://www.digitalfotoonline.dk/show.asp?ID=375

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 06-09-06 21:44

Programmet går ind og læser på et hukommelses kort og finder de billeder som er slettet.
Det skal lige indstalleres og så skal du vælge hvor der skal ledes og med hvilken filendelse
eks. .jpg

Godkendelse af svar
Fra : Fuckfisse

Dato : 06-09-06 21:46

kanon:D tusind tusind tak:) du har redet familie freden;) tusind tak igen:D

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-09-06 21:53

Ja Nordsted1 - der står jo alt om programmet.
Jeg har lige set i bladet "Komputer for alle" at man får en Cd med programmet.
Endda en udvidet udgave til også at forebygge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 22:00

Jeg har ikke mere program end det du har linket til, men fra en anden kandu tråd havde jeg omtalen, sådan bare gemt i tilfælde af, og fadme om vi ikke fik brug for det, heldigvis lykkedes det at få billederne igen, for de var meget vigtige, de skulle bruges til en stor opgave som min datter skulle lave på seminariet, så det var bare så godt, at jeg havde gemt "tråden" og at det lykkedes