/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fjern alle begrænsninger
Fra : ceylon1234
Vist : 1406 gange
20 point
Dato : 06-09-06 20:20

hej jeg vil gerne vide hvordan jeg fjerner alle begrænsninger på cpi oliver city :)

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 20 point
Dato : 07-09-06 12:26

Der sidder en ring i dit variomatik, skift forrører, skift dysen til en 64

Det skulle være det, og så burde den gerne kører ca. 60 kmt

Godkendelse af svar
Fra : ceylon1234

Dato : 07-09-06 15:09

Tak for svaret NoShyGuy.

Kommentar
Fra : Steinarr

Dato : 15-12-06 12:00

Jeg har også en ny CPI Oliver City og har fundet ud af følgende;

1. Til at fjerne ringen i variomatic skal du bruge en special nøgle til at holde ved (kan købes i T.Hansen). Ellers er det nemt.

2. Forrøret på en ny CPI Oliver City er ikke helt samme størrelse som på de lidt ældre. Så hvis du køber de billige forrør uden begrænsninger, er det sandsynligt at det ikke passer (jeg har netop lavet den fejl, og har den gamle type forrør liggende hvis nogen vil købe, kr. 100).
Jeg vil gerne høre om det er nogen der ved hvor man kan købe forrør uden begrænsning til den nye type.
Ellers må du få fat i en der kan svejse (dvs. fjerne begrænsningen i det eksist. forrør).

3. Er der nogen der kan forklare hvordan man skifter dysen (til en 64?)