/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklamemusikken fra Derma
Fra : mapse
Vist : 3277 gange
300 point
Dato : 06-09-06 14:55

Jeg vil høre om I kan hjælpe Jeg er normalt ikke særlig operainteresseret - men der er lige for tiden en reklame i fjernsynet for Derma (creme og sæbe) og der er en eller anden sang der bliver sunget af en dame. Smuk sang synes jeg - men jeg aner ikke hvem der synger, hvad den hedder eller hvad albummet hedder. Er der en der ved det??

Kærlige hilsener
Mapse

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 06-09-06 15:25

Den hedder : "Lascia Ch'Io Pianga" (G. Händel / arr. leon / cooper

Kunstner: Izzy (from the album "New Dawn")

Accepteret svar
Fra : SandraFalk

Modtaget 310 point
Dato : 06-09-06 15:26

Hvis det altså er den her smukke sang : http://www.derma.dk/kampagne/

Godkendelse af svar
Fra : mapse

Dato : 06-09-06 16:02

Kære Sandra . .... det var dog et superhurtigt svar - tusind tak for det. Jeg var fluks inde og bestille den på nettet efter dit første svar ...... og blev derfor lidt "uhhhh'" da jeg læste dit andet svar ... men jo, tak - det er den skønne melodi, så nu er cd'en snart i hus hos mig. Tak for hurtigt svar. KH Mapse

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 06-09-06 17:53

Helt ok og takker for point