/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
næsehorn
Fra : bublebee
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 06-09-06 12:53

Står og skal bruge et godt billede af et næsehorn. det skal være hvor man helst kan se hele kroppen og det må godt være hvor den står og kigger ud mod kameraet.

Og så i en god stor størrelse.

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 06-09-06 12:57

sæt google over billeder så får du et utal af billeder.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-06 12:58
Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 06-09-06 13:00

.... med næsehorn.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-09-06 13:04

ej arne det var næsrehorn ikke flodheste jeg kigger efter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-06 13:08

OK. Sorry. Men man skal altså søge efter det Latinske navn for dyret, så får man mange flere billeder at vælge imellem. Rhinosorus eller sådan noget, jeg prøver lige igen.

http://images.google.dk/images?q=rhino&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+billeder

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 06-09-06 13:16
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-06 13:16
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-06 19:26

Hej igen søde. Jeg ved godt at dette ikke er specielt Næsehorn, men jeg fik linket for nogen tid siden og vil gerne dele det med dig:

http://www.stevebloom.com/

Hilsen Arne

Husk lige at skrive hvilket billede du fandt frem til.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-06 02:53

Du bør nok huske at LÆRE at lukke dine spørgsmål. Du har fået masser af link's til gode billeder.

Det er LIDT træls at yde en indsats og så ikke få svar.