Ja, modellen har tendens til luft i benzinslangen, speciel hvis der er filter eller slangen er for lang, men man kan jo trække slangen af oppe ved benzintanken, og lade benzinen "glide" ned samtidig med at luften jo så kommer op.
Når du nu trækker slangen af, så se også om filteret oppe i benzinhanen er stoppet, ved at se om der kan komme en god stråle ud af benzinhanen.
Du skal jo starte med chokker, ved at trække den helt op, til der kommer et klik, og lad være med at give gas, da chokkeren så falder ned igen.
Hvis ovenstående ikke hjælper, må det skyldes en stoppet dyse. Se også efter tallet på dysen om den er stor nok.
Du skal ikke give flydende pakning ved indsugningen, i hvertfald ikke på karburatoren/studsen, men du mener vel mellem indsugningspladen og krumtaphuset:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=744924384&n=1706571898&pn=1706573452
Er det en 10 mm karburator, som denne:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=744924384&n=1706571897&pn=1706573372
De fleste har sat 16mm karburator på, selv om det er ulovlig.
VH Palle Hansen