/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Veninde sjal
Fra : Birgitte32
Vist : 2098 gange
200 point
Dato : 06-09-06 00:49

Nu har jeg set dette omtalt så mange steder, og har også fundet en blog, hvor der er billeder og et meget utydeligt diagram. Der skulle vel ikke være nogen, der ligger inde med en opskrift, eller et mere tydeligt diagram?
Dette er, hvor jeg har fundet det: http://my.opera.com/F-R-I-D-A/blog/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 07:40

Hej, i dette link er der rigtig mange sjaler, jeg syntes godt sjal kan ligne nummer 71-21??

Der er tre sider at vælge imellem, du bladrer neders til venstre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 09:07
Kommentar
Fra : stormb

Dato : 06-09-06 09:25

Der er et link til et diagram under det ufærdige sjal.

Mvh stormb

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-06 10:17

www.123hjemmeside.dk/hannes-menageri

Sjal i retstrikning.

Hanne

Accepteret svar
Fra : Mokof

Modtaget 200 point
Dato : 06-09-06 10:51

Jeg ved ikke om det her er nok til at strikke resten.
http://www.haandstrikket.dk/opskrifter/mine-opskrifter.htm
Og her skulle også være et diagram hvis du registrerer dig
http://www.rokken.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9908&highlight=venindesjal

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 06-09-06 12:49

Jeg har godt set, at der er et diagram, men mine øjne er ikke, hvad de har været, og det diagram hun henviser til i den blog er simpelthen for utydeligt til at jeg kan tyde det.
Har registreret mig på rokken - det er da en fantastisk side for håndarbejds interesserede, og godt at se, at en navnesøster har samme problem

Tusind tak til jer andre! Der er masser af ting til inspiration

Godkendelse af svar
Fra : Birgitte32

Dato : 06-09-06 12:49

Tak for svaret Mokof.

Kommentar
Fra : Scorpenge

Dato : 10-10-06 15:47

Hej.
Ved ikke lige hvad et venindesjal er, men jeg har strikket nogle sjaler på en meget nem måde. som jeg gerne giver videre.
Se på http://lillevarmven.webbyen.dk

Skriv gerne i min gæstebog, så bliver jeg så