/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hvorfor kan man ikke svare?
Fra : _michael_
Vist : 542 gange
10 point
Dato : 27-12-02 14:43

Hej. Jeg er ny bruger og har svaret på et par indlæg. Men når jeg skal trykke på feltet 'svar' kan jeg ikke svare. Det eneste jeg kan er at skrive kommentarer. Er det normalt? eller gør jeg et eller andet forkert?

Michael

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 10 point
Dato : 27-12-02 17:29

Så gør du bare som mange af os andre - brug kommentar - det er alligevel spørgsmålstilleren der bestemmer hvad der skal accepteres.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : _michael_

Dato : 27-12-02 18:02

Tak for svaret kanjegik.
Troede at man skulle gøre som på eksperten.dk og selv vælge om man ville lave en kommentar eller et svar...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-02 18:47

Hej michael

Sådan er det også på kandu. Men når du ikke har kunnet svare, er grunden, at der har været et svar i forvejen.
Der er nemlig kun plads til et svar i hvert spørgsmål.
I de tilfælde lægger du bare en kommentar i stedet for. For som kanjegik siger, så kan en kommentar sagtens accepteres som svar.

De bedste hilsner
Rellom