/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Visual Basic Igen og Igen ?
Fra : Surf
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 04-09-06 20:51

Jeg har skrivet det her. men fået fejl

Kode
Private Sub ComboBox1_SelectedIndexChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles CB1.SelectedIndexChanged
if CB1 = 6 then TextBox1.Text (1 Klasse)
end if
End Sub

så er der nogen her der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Kabbak

Dato : 04-09-06 22:28

if CB1 = 6 then TextBox1.Text ="1 Klasse"

Kommentar
Fra : Kabbak

Dato : 04-09-06 22:29

Private Sub ComboBox1_SelectedIndexChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles CB1.SelectedIndexChanged
if CB1 = 6 then TextBox1.Text ="1 Klasse)"
End Sub

Kommentar
Fra : Kabbak

Dato : 04-09-06 22:29

Private Sub ComboBox1_SelectedIndexChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles CB1.SelectedIndexChanged
if CB1 = 6 then TextBox1.Text ="1 Klasse"
End Sub

manglede lig et fjerne en )

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 04-09-06 23:05

Jeg fået bølv med det her

CB1 = 6

Og den siger sådan her

Operator '=' is not defined for types 'System.Windows.Forms.ComboBox' and 'Integer'.

Hvaf er der galt her

Kommentar
Fra : Kabbak

Dato : 04-09-06 23:08

jeg kender ikke denne
Private Sub ComboBox1_SelectedIndexChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles CB1.SelectedIndexChanged

jeg kender VBA og VB6, hvad programmerer du i ??

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 04-09-06 23:15

Visual Basic 2005 Express Edition som man kan download frit. endtil nu samme med resten af Visual Studio 2005 Express Edition

Kommentar
Fra : Kabbak

Dato : 04-09-06 23:18

jeg kan ikke hjælpe dig med det, da jeg ikke kender det

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 04-09-06 23:41

Men det er også fra Microsoft af