/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ved indkommende mail
Fra : 2100
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 04-09-06 17:15

Kan man på en eller anden måde slå bib lyden fra når der kommer mail. Bruger outlook 2003 på XP

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 04-09-06 17:36

Citat fra Outlook Hjælp

Citat
Slå lyden fra
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på fanen Andet, og klik derefter på Avancerede indstillinger.
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Tilbagemelding med lyd.
Bemærk! Når du markerer eller fjerner markeringen i afkrydsningsfeltet Tilbagemelding med lyd, påvirker indstillingen alle Microsoft Office-programmer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-06 17:37

prøv>start>lyd og lydenheder>lyde>programhændelser
OE's lyd heder f.eks.ny postmeddelse.
Kender ikke Outlook 2003.
I OE kan det også slås fra under indstillinger.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-09-06 17:38

Ja det kan du sagtens...

I Outlook går du ind under Funktioner/Indstillinger/Andet/Avancerede Indstillinger her finder du BIB lyden

IAH

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 04-09-06 17:50

pirt03 : Der var ingen flueben i feltet, men den kommer stadig med biblyden ved indkommende mail. Så ?????????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-06 17:53

se om Outlook 2003 ikke står under>lyd og lydenheder>lyde>programhændelser

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 04-09-06 19:03

Manse9933 : Kunne heller gøre der som du beskrev. Så stadig den pisse lyd på. ?????????

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-09-06 19:48

Har du prøvet denne løsning?

Citat
Ja det kan du sagtens...

I Outlook går du ind under Funktioner/Indstillinger/Andet/Avancerede Indstillinger her finder du BIB lyden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-06 20:00

lyde og lydenheder i kontrolpanel - fanebladet lyde - marker der hvor lyden er og i rullepanelet markerer du så "ingen" - ok.
Er den ikke til at lige gennemskue så prøv dig frem til du finder lyden først en for en

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 04-09-06 22:31

Har prøver her som vist i dette link, men måske jeg gør noget forkert.

http://www.duo2.dk/test/

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-09-06 22:59

Jeg prøver lige én gang til:

Ja det kan du sagtens...

I Outlook går du ind under Funktioner/Indstillinger/Andet/Avancerede Indstillinger/

Jeg kan se jeg liiige glemte den sidste rubrik:

Påmindelsesindstillinger
her finder du BIB lyden og kan slå den fra

Prøv lige det - bare én gang!

IAH

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 04-09-06 23:09

iah: Lyden er der stadig efter at havde fjernet flueben i afspil denne lyd ved påmindelse, som du beskrev.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-09-06 23:15

Det var ligegodt kattens... Også hvis du sletter filnavnet i rubrikken - og genstarter computeren?

IAH

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 04-09-06 23:22

Ja også selv efter at havde genstartet PCen bliver den ved med den forbandet biblyd, den samme også når man sletter mailen.
Lyden må da på en eller anden måde kunne kvæles.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 04-09-06 23:44

Hmm
Måske tager du fejl af Ny e-mail under messenger og ny postmeddelelse.
prøv igen:

Start/indstillinger/kontrolpanel/lyd tale- og lydenheder/skift lydtema

i Egenskaber ...

Vælg Windows lydtema

Vælg ny postmeddelse og tildel dette lyden (ingen)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-09-06 06:29

Kommer lyden fra højtalerne eller inde fra kabinet højtaleren/membranen<vis så er den(link) programeret ind i selve kernen af programmet.
Du kan også prøve at gå ned i Outlook 2003 mappen og
markere den>op i toppen af EX>søg og så sætten dette ind> *.wav
og søg i Outlook 2003 mappen efter lyden(vis mappen er så stor at du behøver at søge efter lyd filen)de
lyde du muligvis finder>klik på den/dem og hør om det er
er den lyd fil du høre når du får nye mail/sletter,vis
du finder den kan du flytte den,til senere brug,eller
slette den:
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-09-06 06:34

eller den lange vej,gå ned i denne mappe og tjek alle lydene og se om der er en der passer(flyt/slet)

C:\WINDOWS\Media

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 05-09-06 10:04

Manse9933: Lyden kommer fra kabinetet højtaler/menbranen.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 25 point
Dato : 05-09-06 10:23

så har jeg ikke flere ider,den type af lyd/advasler er lavet for at man kan blive oplyst/advaret når man ikke
har lyd/højtaler/kort/driver på pc'en af forskællige årsager,man skulle
kunne slå det fra i regedit,men da jeg ikke har/bruger
omtalte program så kan jeg ikke lede dig på sporet i regedit/regdatabasen.
Der er noget der hedder standartbib under
lyd>programhændelser men det kan vist ikke hjælpe på dit problem(lille bitte bib)

Manse9933

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 07-09-06 14:10

Nu fik jeg det klaret fra anden side. Hvordan det blev gjort vil jeg vise her hvis andre skulle få brug for dette.

Hent denne fil og kør den:
"Disable System Beeps" http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/nobeeps.vbs
Genstart PCen derefter og bib lyden er væk.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 07-09-06 14:15

Takker for alle svar men da jeg ikke kan dele point blev jeg nødt til at vælge og valget blev derved Manse9933