/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skrifttype (true type)
Fra : jesper.s
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 04-09-06 14:36

Hej.

Hvordan overfører jeg en skrifttype (true type) fra min computer til en vens computer?

På forhånd Tak!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-06 15:00

Du kan kopiere skrift typen og overføre den memory stick, diskette eller sende den med e-mail, skrift typerne er i mappen Windows, i en undermappe som hedder Fonts

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-06 16:20

gå ind i Kontrolpanel -> Skrifttyper og kopier den skrifttype du vil have overført.
gå hen til din ven.
start hans pc -> kontrolpanel -> skrifttyper -> importer o.s.v........

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 04-09-06 17:31

Måske endnu lettere.
På din PC: Noter den pågældende fonts navn.
På din vens PC. Hent fonten via nettet (Søg fonte i Google) -der er tusindvis lige til at downloade. Derefter som hcma skriver: Kontrolpanel -> skrifttyper -> importer o.s.v........

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 05-09-06 11:09

Tak for svaret hcma.