/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kan ikke vise billeder!
Fra : sonjajensen
Vist : 1012 gange
100 point
Dato : 04-09-06 12:48

Jeg ved ikke lige, hvor dette spørgsmål hører hjemme.. Når jeg modtager mails med et billede, eller når jeg vil lægge billeder ind på mit space, kan jeg ikke se billedet.. Kun en ramme med et lille rødt kryds i.. Hvad gør jeg galt?

Er det pga. Norton? Hvordan gør jeg?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-06 12:54

Det lyder som om det enten er dit virusprogram, eller din firewall, det kan du jo kun finde ud af hvis du tør fjerne det/dem??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-06 13:09

Der er også den mulighed, at du under funktioner, sikkerhed, har sat flueben, så du ikke modtager billedrer.

Eller at du simpelthen mangler det program der understøtter lige netop den fil som understøtter
billedet. f.eks powerpoint

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-06 13:35

Dobbelt klik på e-mailen i inbox/inbakke og nu åbner mailen i et nyt vindue>nede under værktøjs linjen og brev hovedet står der>nogle bileder blev blokeret....
bla bla o.s.v,dobbelt klik på denne txt og OE vil hente bellederne.
Eller>fjern flueben i Outlook E>funktioner>indstillinger>
sikkerhed>bloker billeder og andet eksternt indhold i
html-e-mail

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-06 13:36

indbakke
billeder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-06 13:41

funktionen er for at forhindre spammere o.a at se at din konto er brugbar/aktiv(klikker på spam),så det første foreslag er at foretrække

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-06 13:42

eller henter skit fra www

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 04-09-06 17:26

Problemet er der jo også, hvis jeg selv vil lægge billeder ind på mit Windows Live Space i forbindelse med Messenger.. Jeg har billederne på min pc i JPEG format, men jeg kan ikke tilføje dem v mit fotoalbum på mit space..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-06 17:43

Har du prøvet at tømme dine temp filer?
IE>funktioner>internet indstillinger>midlertidige internetfiler>slet filer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-06 20:14

hvilket mail program er der tale om her ??

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 05-09-06 12:08

jeg har outlook..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 11:46

i outlook express kan man ophæve sikkerhedsindstillingerne under funktioner - indstillinger - sikkerhed - flueben væk fra bloker billeder.....

der må være en lignende funktion i ms outlook (bruger den ikke selv)

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 06-09-06 12:12

Jeg har Microsoft office Outlook for at præcisere.. Jeg synes, jeg har prøvet de forskellige råd, men intet hjælper.. ØV øv..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 12:41

SonjaJensen... ved du hvad der skal være på de billeder, f.eks modtager jeg nogle gange nogle
som kun kan vises i power point, hvorfor jeg har et program til at åbne dem med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-06 14:51

Citat
Oprette brevpapir
Denne procedure er kun tilgængelig, hvis du bruger HTML som meddelelsesformat.
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Postformat.
Klik på HTML i boksen Send i dette meddelelsesformat.
Klik på Vælg brevpapir, og klik derefter på Opret.
Skriv et navn i boksen Skriv et brevpapirnavn.
Vælg under Vælg en metode til at oprette brevpapir, om du vil starte fra bunden eller bruge et eksisterende brevpapir.
Hvis du vil vælge en fil, som brevpapiret skal baseres på, skal du skrive stien og filnavnet i boksen Brug denne fil som skabelon eller klikke på Gennemse for at vælge filen på en liste.
Klik på Næste.
Marker de indstillinger, du vil anvende.
Du kan få hjælp til en indstilling ved at klikke på spørgsmålstegnet og derefter klikke på indstillingen.

Bemærk!

Hvis du vil have brevpapir i en meddelelse, du har modtaget, kan du gemme den som dit eget brevpapir. Klik på menuen Filer i en meddelelse, klik på Gem som brevpapir

iflg microsoft

under indstillinger er det muligt at sørge for at du kan sende og modtage html og fravælge at dine mail kun sendes og modtages i almindelig tekst - endvidere at du kan fravælge netop at der blokeres for billeder - evt også for vedhæftede filer da visse filtyper smutter op som vedhæftet fil eller fjernes af microsofts sikkerhedsindstillinger hvis du ikke selv har ophævet dem