/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messengers cpu-forbrug!
Fra : hotmaildude
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 04-09-06 00:30

Hver gang jeg starter min computer, logger på Messenger 7.5 og derefter tjekker min mail gennem Messenger, så ryger Messenger´s cpu-forbrug op på 50 % og Internet Explorer lukker ned!!!

Herefter er jeg nødt til at lukke Messenger gennem joblisten, og starte den op på ny...

Hvad kan problemet være??????

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-06 07:02

Prøv at opgradere til den nye Live Messenger 8. Jeg bruger denne og har ikke problemer overhovedet, og der er masser af nye smarte ting den nye kan, som de gamle udgaver ikke kan. Har du checket for spyware/virus osv. Prøv evt. at slå noget af al automatikken fra og start så de enkelte ting manuelt, så kan du bedre vurdere, hvornår det går galt. Hvofor er det lige at du Har internet Explorer åben, den har da intet med Messenger at gøre eller har den? Det mener jeg da i hvert fald ikke at den har, eller er det fordi det er din hotmail-konto den checker? Jeg har ikke hotmail, så jeg ved ikke lige hvordan det hænger sammen.

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 04-09-06 07:25

Har tjekke for diverse malware og bryder mig ikke sønderligt om Live Messenger!

Og ja, det er når jeg tjekker min hotmail konto via Internet Explorer, at problemet opstår!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-06 11:48

Kan du ikke løse problemet på anden måde, er der en mulighed for at bruge MSN Explorer, den fulgte med Windows og du finder den, når du klikker på Start og Alle programmer, du logger ind med samme navn og kode som du bruger til Messenger, Messenger åbner samtidig og du du logger på begge, på en gang, i MSN Explorer kan du læse din Hotmail simpelhen ved at klikke på Hotmail, som står oppe til højre lige under søgelinien

Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 06-09-06 19:48

Tak for svaret Brassovitski. Det endte med at jeg skiftede til Live Messenger!!!!.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-09-06 20:42

Husk at hente live messenger plus. Med den installeret kan du sende emotionslyde til modtagere som også har plus, du kan få den til at give besked når der er nye mail, også sammen med Outlook og Outlook express.