/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vandrestøvler til lavpris.
Fra : jtlaursen
Vist : 1428 gange
50 point
Dato : 03-09-06 20:58

Er der nogle hvor man kan købe vandrestøvler billigt? Jeg søger specielt efter "Meindl Perfekt" og de står til omkring 2 kilo i forretningerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-09-06 21:20

De findes ikke til lavpris.
Lavpris er lig med store grimme vabler.

Accepteret svar
Fra : Mokof

Modtaget 25 point
Dato : 03-09-06 23:03

Her er der en debat om vandrestøvler, hvor der bliver nævnt flere forskellige mærker. Alt efter terrænet du skal bruge dem i, er der nogle minusser ved Meindl Perfekt. Jeg stødte på en prisliste hvor jeg kunne se at prisen på 2k var i begyndelsen af 2004, så prisen i dag ligger på 22-2300 kr.
http://outsitemagazine.dk/modules.php?op=modload&name=phpBB2&file=viewtopic&t=1170&sid=f3a3e97aac5ab52219198bf80071cf84
Og her er der en side med anmeldelser om Meindl Perfekt, hvor der bliver nævnt flere skader pga støvlens hårdhed.
http://outsite.org/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=134

Kommentar
Fra : bjergtaget

Dato : 04-09-06 08:52

Jeg har heller aldrig været ude for at "Perfect" har været på bud. Og der koster omkring 2 kilo. Man kan dog være heldig at finde "brugte" i DBA eller Adventure world... Støvlen er åbenbart en fristende støvle som får folk til at købe i den tro at de vil gå i fjeld... Jeg har f.eks for et år siden købt et par for 800 kr. Og de havde gået 1 km... sagde manden... de ser også sådan ud. hilsen bjergtaget

Godkendelse af svar
Fra : jtlaursen

Dato : 04-09-06 16:55

Tak for svaret Mokof. To godse links, specielt det første, det var meget brugbart. Dog handlede hele mit spørgsmål omkring prisen og det kom du ikke så meget ind på, så derfor kun 2 *.