/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
manuel til beocenter 9000
Fra : timeglas
Vist : 2691 gange
100 point
Dato : 03-09-06 20:13

Hej

Har fået et beocenter 9000 og det er jo godt gammelt så har ingen bruger manual. Er der nogen der ved et sted jeg evt. kan finde en pdf fil med manuallen? (tror nok at beocenter 9000 svarer til 9300 så det kan også bruges)

mvh Timeglas

Accepteret svar
Fra : jtlaursen

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-06 20:46

Du kan prøve at se i den blå el.lign om der ikke er nogle der har et lignende apparat til salg og så ringe og spørge om kopier af en evt. manual.

Ellers kan du spørge direkte hos B&O:
http://www.bang-olufsen.com/web2/customer_service/contact.asp?section=customerservice&sub=cu

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 05-09-06 07:30

Tak for svaret jtlaursen.