/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fra m4a til mp3 ????
Fra : k_m_s
Vist : 8471 gange
400 point
Dato : 03-09-06 16:21

Hej alle.

Jeg har lagt alle mine musik-cder ind på en harddisk ved hjælp af Itunes som m4a filer.
Jeg har nu købt en harddisk optager med USB indgang. Så kan jeg jo sætte min harddisk i USB'en og afspille min musik MEN harddisk optageren kan ikke afspille m4a-filer men derimod mp3-filer. MEGET SURT.
Mit spørgsmål er så om der findes et converterins program der kan gøre det sure arbejde for mig??
Filerne ligger selvfølgelig i mapper og undermapper. Jeg ved ikke om der er noget SW der kan gå ind i hver enkelt mappe og convertere ned til mp3 eller hvor meget arbejde der bliver til mig. Jeg ved heller ikke hvor meget kvalitets-fald der vil blive.
Sidste løsning er jo at starte forfra med cd'erne GAB.
Men findes der et program der kan hjælpe mig?

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-06 17:18
Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 03-09-06 18:25

Jeg anvender I-Tunes fra Apple til et ensrette formatet af mine musikfiler.
Det er her muligt, at vælge MP3, markere det ønskede og I-Tunes konverterer til det valgte.

I-Tunes kan du få gratis på www.apple.com

Nazgul

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 400 point
Dato : 03-09-06 18:53

Dette gratis program skulle kunne gøre det

http://koyotstar.free.fr/indexEn.html

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 03-09-06 18:55

Jeg glemte lige at sige den hedder Free Mp3 Wma Converter

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 04-09-06 16:46

Det er hvad den kan

Free Mp3 Wma Converter can Convert all your mp3, Wma, Ogg, AAC, M4a, mp4, Ape, Wav files :

- Mp3 to Ogg, Mp3 to Wma, Mp3 to AAC, Mp3 to Wav ...
- WAV to Mp3, Wav to Ogg, Wav to AAC, Wav to Wma ...
- Wma to Mp3, Wma to Ogg, Wma to AAC, Wma to Wav ...
- Ogg to Mp3, Ogg to Wma, Ogg to AAC, Ogg to Wav ...
- AAC to Mp3, AAC to Wma, AAC to Ogg, AAC to Wav ...
- Ape to Mp3, Ape to Wma, Ape to Ogg, Ape to Wav ...
- M4a to Mp3, M4a to Wma, M4a to Ogg, M4a to Wav

Så må du også kunne klare dit problem

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 04-09-06 21:10

God aften.

Mange tak for svar. Jeg har ikke haft tid endnu til at kikke på det.

Traffic. Jeg har prøvet i Itunes. jeg kunne godt med en enkelt fil men ikke med flere filer i mapper og undermapper. Jeg prøver igen og ellers lyder Free Mp3 Wma Converter interessant.

Indtil videre tak.

K_M_S

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 28-10-06 20:07

Tak for svaret jangchr.

Ja, den kan en del.

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 30-11-07 15:45

Det er jo helt fantastisk det her! Smukt!