/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Er det godt eller dårligt.....
Fra : Mkey
Vist : 716 gange
120 point
Dato : 03-09-06 13:33

Er det godt eller dårligt at have blink i øjet, hvis man er fisker?

Er det godt eller dårligt at bøjle på tænderne, hvis man står i et klædeskab?

Er det godt eller dårligt at have en klump i halsen, hvis man er pusher?

Er det godt eller dårligt at tisse over kors, hvis man er præst?

Er det godt eller dårligt at tilbringe en uge i Rom, hvis man er alkoholiker?

Er det godt eller dårligt at have næsen i sky,m hvis man er smørebrødjomfru?

Er det godt eller dårlig mave, hvis man skal prutte om prisen?

Er det godt eller dårligt at være inde i en død periode, hvis man er bedemand?

Er det godt eller dårligt at have ben i næsen, hvis man dyrker karate?

Er det godt eller dårligt at være i stålende omgivelser, hvis man bor ved barsebäck?

Er det godt eller dårligt at tabe mund og næse, hvis man er spedalsk?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-09-06 13:40

11 gange Ja.

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 03-09-06 14:00

Då, Go, Då, Då, Go, Då, Då, Då, Go, Go, Då.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-06 14:52

Både då og go

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 03-09-06 16:12

Njahhhh, jeg vil nu mene, den sidste må være noget skidt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 03-09-06 16:17

men ok da

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 03-09-06 18:51

Der er ikke noget der er så godt at det ikke er dårligt for noget.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-09-06 18:58

Det er nu meget godt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-06 19:07

Intet er så skidt at det ikke kan blive værrer

Og så lige lidt mere

Ting man ikke bør sige, når man kigger efter ny lejlighed:

Må man holde krybdyr og edderkopper?
Du skulle vel ikke være interesseret i et nummer af Vagttårnet?
Jeg er næsten ikke pyroman mere
Er det i orden, jeg river en væg ned, så jeg kan få plads til mine højttalere?
Jeg kunne vel ikke få en lejlighed med vinduer væk fra vejen? - Jeg har lidt problemer med Bandidos

Godkendelse af svar
Fra : Mkey

Dato : 04-09-06 16:33

Tak for svaret Jernladyen.