/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny Dj
Fra : Broderpivert
Vist : 327 gange
20 point
Dato : 03-09-06 11:41

Jeg er startet op som ny Dj, og står og skal bruge en røgmaskine og en fed lampe, er der nogle der ved hvor man kan finde det til gode penge??

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 03-09-06 14:15

Jeg vli anbefale dig at oprette dig som bruger på djz.dk, hvor der er rigtig mange kompetente mennesker, der kan hjælpe dig - både med remedier, musik og andre dj-relaterede spørgsmål.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-09-06 12:02

Ja

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 26-09-06 10:14

http://www.sound-n-motion.dk/

De vil muligvis kunne give lidt hjælp, hvis du ik allerede er kommet igang

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 10:38

Det er spild af tid. Broderpivert spørger og spørger, men kommer ikke med respons når der stilles relevante modspørgsmål. Eller også blacklister han dig.

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 26-09-06 11:38

Han burde vel få smidt en mail ind i boksen eller også har han selv løst problemet og glemt sit indlæg herinde.
Bare lige af nysgerrighed - hvad vil det sige at blive blacklistet?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 11:51

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=253526

Se i midten. Trykker du på den, kan broderpivert ikke skrive noget i dine tråde mere. I de enkelte tråde kan du også udelukke andre brugere.

Men som du også kan se i broderpiverts historik stiller han ufuldkomne spørgsmål og lader så tråden ligge. Sådan noget er pisseirriterende. Hvis han alligevel ikke vil have et svar, skal han lade være med at spørge.

Kommentar
Fra : 3773